Kitokia verslo klasė

Į užsienio keliones – tik verslo klase. Apie tai dažnas aukštesnes pareigas užimantis vadybininkas gali tik pasvajoti. Greičiausiai įmonės vadovas ar buhalteris senokai nurėžė tokią prabangą. Anksčiau pretenzingi  vadybininkai būdavo aprūpinami ir prabangiais tarnybiniais automobiliais. Dabar juos net purto nuo minties, kad į dalykinį susitikimą teks vykti ekonominės klasės mašina. Tokio pažeminimo jie tikrai nesitikėjo.

Gal mes kiek ir sutirštiname spalvas, tačiau panašių reformų krizės metu ėmėsi didžioji dalis įmonių. Nenuostabu, kad dėl to teko gerokai susiveržti diržus. Tačiau nenukabinkite nosies, kad vietoj prabangaus tarnybinio  automobilio teko persėsti į daug pigesnį automobilį. Pavyzdžiui, Citroen C5, Škoda Superb ar visiškai naują Renault Latitude. Nejaugi jie tokie prasti? Susipažinkime su šiais automobiliais įdėmiau.

Vos įsitaisius ant priekinių Škoda Superb sėdynių, jausmas lyg skristum lėktuve verslo klasės vietose – kojoms erdvu ir patogu. O persėdus į galą pasijunti milijonieriumi, kurį asmeninis vairuotojas su prabangiu limuzinu  priveš iki lėktuvo trapo. Juk čekų automobilyje vietos daugiau nei reikia. O gal mėgstate keliauti stilingai? Jokių problemų: sėskite į Citroen C5. Nuo pat legendinio Citroen DS laikų prancūzai gamina žavius, komfortu trykštančius automobilius gurmanams.

Jei ieškote kažko prabangesnio, pavyzdžiui, Audi A6, 5 serijos BMW ar E klasės Mercedes, tačiau šios mašinoms jums neįkandamos, būtinai turėtumėte išmėginti naujajį Renault Latitude. Dažnas aukštesnes pareigas  užimantis vadybininkas tikriausiai jau išspaudė šypseną: ar galima iš gerokai pigesnių automobilių tikėtis to paties komforto ir prabangos kaip geriausiose verslo klasės mašinose? Tikrai taip. Juk kaip jau minėjome, Škoda  Superb automobilyje tiek pat daug vietos, kaip ir prezidentiniame lėktuve. Deja, čekas gana siauras. Jei gale įsitaisys trys vyrai, jiems bus šiek tiek ankštoka. Turėdamas 565 l tūrio bagažinę, Škoda Superb yra ir praktiškas  automobilis. Prancūzų bagažo skyriai akivaizdžiai mažesni.

Į Citroen C5 bagažinę tilps 467, o į Renault Latitude – 477 l tūrio krovinys. Prastai ir tai, kad prancūzų automobilių pakrovimo angos siauros, todėl krauti daiktus nėra labai patogu. Čekai šią užduotį išsprendė daug geriau, nes įtaisė dalimis atsidarančią bagažinę. Vairuotojas gali atverti tik nedidelę Škoda Superb bagažinės dalį (kaip sedane), o prireikus įdėti didesnį daiktą, bagažinės dureles galės atverti labai plačiai (kaip hečbeke).

Iš VW koncerno į Superb atkeliavęs 170 AG TDI motoras veikia tyliai ir bet kokiose situacijose garantuoja dinamišką važiavimą.

20 psl.