Kompaktinis automobilis estetams: Citroen DS4

Pagaliau! “Citroen” grįžta prie neabejotinos ekstravagancijos – koncernas daugiau nebando trūks plyš pagaminti vokiškesnio automobilio už pačius vokiečius. Šią ne tik prancūziškų automobilių gerbėjams džiugią išvadą  padarėme po pirmojo susitikimo su DS4 modeliu.

Taurios išvaizdos kompaktinio C4 atžala suteikė prabangos kukliai Golf klasei. Kupė modelį primenančios kėbulo linijos, sumaniai paslėptos galinės durelės, išraiškingi žibintai – 4,27 m ilgio DS4, kuris “Citroen” koncerno  atstovų teigimu neturi nė vienos bendros kėbulo detalės su C4, ieško konkurentų tarp Alfa Romeo Giulietta ir 1 klasės BMW stovyklai priklausančių automobilių.

Automobilio salone prancūzai lošia “tres chic” (pran. “labai stilinga”) korta. Nors prietaisų skydelis ir vidurinė konsolė labai panašūs į esančius įprastame C4 modelyje, jie gerokai rafinuotesni ir surinkti iš aukštesnės  kokybės medžiagų. Atrodo, galime tarti “sudie” įprastam Golf klasės automobiliui.

Na, gerai, keletą priekaištų DS4 vis dėlto turime. Būtent todėl, kad jis taip elegantiškai atrodo, nukenčia salono erdvė ir ypač gale. Bėdos prasideda jau lipant pro siauras galines dureles, dar labiau nepatogumų patiriama bandant įsitaisyti ant ankštos ir plokščios galinės laktos (deja, galinės sėdynės nusipelno tik tokio apibūdinimo).

Automobilio tinkamumą naudoti kasdien dar labiau mažina aukštas bagažinės kraštas ir nenulenkiamos galinės sedynės. Tad tiems, kuriems išvardinti trūkumai atrodo esminiai, verčiau rinktis įprastą Golf klasės automobilį.  Visi kiti nuo gegužės mėnesio pabaigos už šį ekstravagantišką modelį su benzininiu 120 AG varikliu galės būti pasiruošę pakloti 20 700 eurų.

Tai mums patinka

Puiki išvaizda. Tiek iš išorės, tiek ir viduje DS4 modelis atrodo įspūdingai.

To mums trūksta

Stop-start” įrangos visiems modeliams. Ją turi tik e-HDi versija su 112 AG dyzeliniu varikliu.

Tai mus nustebino

Drąsa atrodyti kitaip. Kompaktinis automobilis, kuris atrodo ne kaip visi, išties vertas pagarbos.

Išvada

Nepaisant kompromisų, su kuriais tenka susidurti važinėjant šiuo automobiliu kasdien, tenka pripažinti prancūzų drąsą ir ryžtą gaminti DS4 serijiniu būdu. Kompaktinei klasei šis modelis, be abejonių, suteikė elegancijos ir  šarmo. O dėl gražių formų kai kada galima paaukoti ir funkcionalumą. Kam tai netinka ir nepatinka, gali važinėti įprastais Golf.

„AutoBild“ Lietuva 2011 nr.7