Linksma, bet neparduoda automobilių

Nors Interneto socialiniai tinklai Facebook, Twitter ir YouTube tvirtai įėjo į mūsų gyvenimą, jie mažai įtakoja sprendimus pirkti automobilį. Taip sako keletas JAV atliktų tyrimų.

Tik 3 proc. iš 4005 praėjusią vasarą apklaustų naujų bei naudotų automobilių pirkėjų praėjusią vasarą pasakė , kad socialiniai tinklai padėjo jiems apsispręsti.

Tiesa, A.J. Maida, Crysler dilerio Konektikuto valstijoje direktorius skaitmeniniam marketingui, sako, kad indėlis į socialinius tinklus atsiperka. Per metus, nuo tada kai dileris pradėjo daugiau informacijos skelbti Facebook ir kitose vietose, maždaug 5 automobiiai per mėnesį buvo parduodami šiuo būdu. Tačiau tai vis tiek tesudaro 3 procentus nuo dutūkstantinių metinių pardavimų.

Platesnį tyrimą atliko kompanija Dataium, kuri seka auto pirkėjų  internetinius įpročius. Iš pusantro milijono tirtų pirkėjų, tik 9400 pasinaudojo dilerio nuoroda iš socialinio tinklo. Iš jų tik šeši kreipėsi į dilerį tolimesniam kontaktui.

Galbūt didesnį efektą informacija socialiniuose tinkluose duoda netiesiogiai. Aktyviai ten skelbiančių pardavėjų informacija aukščiau pakyla Google reitinguose. Per Google į dilerių puslapius patenka iki dviejų trečdalių pirkėjų.

www.auto-bild.lt