Įtampa didėja

Dažnas pirkėjas rinkdamasis naują automobilį vadovaujasi jausmais ir emocijomis: gražu, negražu. Akivaizdu, kad savitas Toyota Prius dizainas tikrai ne – padeda greitai ir vienareikšmiškai apsispręsti. Iš priekio Prius atrodo tarsi “dėvėtų” išsigandusio, sutrikusio žmogaus veidą, o žvelgiant į galinę hibrido dalį spalvas dar labiau su tirština  stiklinė kupra su milžiniškais  žibintais. Toks stilius tikrai neatitinka masinio skonio. Žinoma, ekstravagantiška Prius išvaizda turi ir privalumų, nes šaukte šaukia: aš – kitoks automobilis, aš – hibridas.

Atrodo, “Toyota” koncerno vadovybė, kai buvo nuspręsta sukurti nedidelį hibridą su “Lexus” ženklu, dizainui skyrė kur kas daugiau dėmesio. Juk Lexus CT 200h išorė mažiau erzina, o užapvalintos, harmoningos kėbulo  linijos labiau glosto akį. Naujasis hibridinis modelis atrodo išties dailiai ir neišsišoka margoje šiuolaikinių automobilių minioje.

O štai kainoraštis glumina. Toyota Prius kaina – beveik nuo 96 tūkst. Lt, o Lexus CT 200h – maždaug nuo 103 tūkst. Lt. O juk abu automobiliai iš esmės yra Golf klasės mašinos. Gerai bent tai, kad gana brangūs broliai neblogai sukomplektuoti. Į abu automobilius kaip standartinė įranga montuojama bepakopė automatinė greičių dėžė, dviejų zonų klimato kontrolė, aštuonios (Lexus) arba devynios (Toyota) oro pagalvės ir kita įranga. Belieka  išsiaiškinti es minį dalyką: ar verta už Lexus CT 200h primokėti 7 tūkst. Lt daugiau? Juk techniškai – tai du visiškai vienodi automobiliai.

28 psl.