Subrendęs modelis

Efektingos priekinės grotelės, ilgas variklio dangtis, ryškios kėbulo briaunos ir žemas siluetas – antros kartos Mercedes CLS neseniai pasirodė ir Lietuvoje. Tikras kupė modelis – sėdima gerokai žemiau, nei tą pačią  platformą turinčiame E klasės Mercedes, šoninių durelių stiklai be rėmų, žema stogo linija. Šiam automobiliui Europos šalių “Auto Bild” skaitytojai skyrė daugiausiai balų per “Auksinio vairo” konkursą, o statistika teigia,  kad net 64 proc. pirmos kartos CLS pirkėjų automobilį rinkosi dėl išvaizdos.

Stilingas ir galingas

Kokybiškos salono apdailos medžiagos – poliruotas medis, oda, o aliumininės detalės lyg juvelyro rankų darbo. Priekyje erdvu, bet dėl žemo stogo reikia gerokai pasilenkti sėdant, o aukštaūgiams ant galinių dviejų atskirų  sėdynių virš galvos truks erdvės. Nors kojoms vietos tikrai užteks, priekinių sėdynių (suprantama, su vėdinimo ir masažo funkcija) nugarėlės turi įdubimus, skirtus gale sėdinčiųjų kojoms. Nuožulni bagažinė pakankamai  talpi – 520 litrų, o už 1817 litų galima užsisakyti nulenkiamas galines sėdynes.

Ateityje Mercedes planuoja gaminti ir į koncepcinį Shooting Brake automobilį panašų universalą. Visi CLS modeliai komplektuojami su “7G-Tronic” au tomatine pavarų dėže. Bandytas 350 CDI dyzelinis automobilis turi  265 AG 3.0 V6 variklį, pasiekiantį įspūdingus 620 Nm nuo pat 1600 aps./min. Iki 100 km/h “dyzeliukas” įsibėgėja vos per 6,2 sekundės, o dėl milžiniško sukimo momento pagreitis atrodo dar didesnis. Lauke girdėti  būdingas Mercedes dyzelio kalenimas, bet į saloną prasiskverbia vos girdimas solidus variklio darbo garsas. Važiuojant užmiesčio keliais CLS 350 CDI degino vos 6,4 lit ro, o mieste – iki 8 l dyzelino 100 km kelio!

Įspūdingai mažos sąnaudos beveik 5 metrų ilgio ir 1800 kg (durys, sparnai ir variklio dangtis pagaminti iš aliuminio) sveriančiam galingam automobiliui.

8 psl.