„Honda” šiais metais atnaujino vidutinės klasės sedano Accord ir universalo Accord Tourer išvaizdą, ir ne tik ją.
Automobilio išvaizda pakito nedaug – sumontuoti nauji priekiniai žibintai, buferis, priekinės grotelės, kitokio dizaino lengvojo lydinio ratlankiai. Nuo šiol atnaujinto modelio varikliai ekonomiškesni ir mažiau teršia aplinką. Pakeistas automatinės greičių dėžės darbo algoritmas: anksčiau ji pavaras perjungdavo esant tam tikriems sūkiams, o atnaujintas „automatas” įvertina ir skirtingu greičiu besisukančius ratus – įveikiant posūkį, kai svarbu neprarasti traukos, automatinė greičių dėžė žemesnės pavaros neperjungs į aukštesnę. Atnaujindamas modelį gamintojas pagerino salono apdailos medžiagas ir garso izoliaciją. Atsirado papildoma įranga, anksčiau nesiūlyta su baziniu benzininiu 2.0/156 AG varikliu. Dabar “Elegance+” komplektacijos automobilis, kainuojantis nuo 89 610 Lt, turi adaptyvius bi-ksenoninius žibintus, laisvų rankų įrangą, automobilio statymo jutiklius ir “Premium” garso sistemą su šešių CD keitikliu ir dešimčia garsiakalbių.
Pasirūpinta Accord automobilyje ir saugumu. Be bazinės ir gausios saugos įrangos, “Executive Advance” komplektacijos automobilis turi ADAS pagalbinio valdymo sistemą, kuri padeda vairuotojui ilgose kelionėse ir papildomai apsaugo avarijos atveju. Į šią technologiją įeina eismo juostų palaikymo sistema LKAS, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema ACC ir susidūrimą švelninanti stabdymo sistema CMBS. Radarui užfiksavus pavojingai artėjančią kliūtį, sistema apie pavojų vairuotoją įspėja garsiniu signalu, pradeda stabdyti automobilį ir įtempia saugos diržus, sumažindama galimos avarijos pasekmes.
Teko išmėginti automobilius su 2.2 dyzeliniu ir 2.4 benzininiu varikliu ir penkių laipsnių automatine greičių dėže. Modelis su benzininiu 201 AG motoru (kaina nuo 106 470 Lt) mėgo didesnes apsukas, tad tik užmiestyje pavykdavo sudeginti mažiau nei 10 l degalų 100 km kelio. Tuo tarpu Accord su 2.2/150 AG ir 350 Nm sukimo momentą turinčiu varikliu (kaina nuo 101 090 Lt) dyzelino reikalavo gerais dviem litrais mažiau, o dėl gerokai didesnio sukimo momento greitėdavo smagiau. Azartiški vairuotojai gali rinktis ir Accord modelį su galingu 2.2/180 AG dyzeliu ir šešių pavarų mechanine greičių dėže, kurio kaina – nuo 124 400 Lt.
Jurgis Paplaitis
Tai mums patinka
Apdailos medžiagos – dabar jos solidesnės.
To mums trūksta
Didesnio sukimo momento. Benzininis variklis mėgsta apsukas.
Tai mus nustebino
Geresnė garso izoliacija. Ji prilygsta klasės standartams.
Išvada
Atnaujintas modelis solidesnis – geresnė salono garso izoliacija, standesnė ir mažiau triukšminga važiuoklė, gerai susitvarkanti su kelio nelygumais. „Honda” visada garsėjo smagiais benzininiais motorais, tačiau su 2,2 litro dyzeliniu varikliu važiuoti maloniau – „traukia” nuo pat mažų apsukų, o degalų rija mažiau. Ar tai verta skirtumo tarp benzininio ir dyzelinio automobilio kainų – priklauso nuo to, kiek ketinate šiuo automobiliu važiuoti.
Techniniai Honda Accord duomenys
„AutoBild Lietuva” 2011 Nr. 12