Dyzelinis hibridas bekelei

Prancūzai plečia nesenai debiutavusio Peugeot 508 gamą ir pristato itin įdomų automobilį: 508 RXH. Tai didesnio pravažumo universalas, kurio tiesioginiai konkurentai bus Audi A6 allroad quattro, Subaru Outback ar Volvo XC70. Vis dėlto naujokas iš gurmanų šalies turi vieną neabejotiną privalumą: jo visus keturis ratus suks ne tik 2.0 dyzelinis motoras, bet ir elektros variklis. Bendra „HYbrid4“ sistemos galia siekia 200 „arklių“ ir 450 Nm sukimo momentą, o vidutinės dyzelino sąnaudos, pasak prancūzų, nebus didesnės nei 4,2 l/100 km. Sutikite, išties įspūdingas skaičius visais keturiais ratais varomam gana dideliam automobiliui.

Tikėtina, kad naujokas bus nepigus. Taip sakome todėl, kad jį gamintojai žada kaip reikalas „prifarširuoti“. Peugeot 508 RXH kaip standartinę įrangą turės automatiškai valdomas priekines sėdynes, informaciją ant priekinio stiklo atvaizduojančią sistemą (Head-Up display), 18 colių lengvojo lydinio diskus, panoraminį stoglangį, navigacinę sistemą, „Open & Go“ sistemą, dienos ir nakties LED priekinius žibintus ir t. t.

Greitai įsigyti dailaus universalo nepavyks. Pirmiausiai prancūzai jį pademonstruos Frankfurto parodoje Vokietijoje – tai įvyks šį rugsėjį. O pardavinėti Peugeot 508 RXH planuojama tik nuo ateinančių metų pavasario. Kaina, suprantama, kol kas neskelbiama.