Gerina rekordus

Per pirmąjį pusmetį pristatyta daugiau nei 2,5 milijono šios markės automobilių.

Volkswagen lengvųjų automobilių markė ir toliau ne tik sėkmingai išlaiko augimą, bet ir gerina rekordus. Per pirmąjį 2011-ųjų pusmetį šios markės lengvųjų automobilių pristatyta daugiau nei 2,5 milijono vienetų. Iš viso klientai gavo 2,53 milijono (2010 m. sausis-birželis – 2,26 mln.  +11,8 procentų) automobilių. Paklausa itin ryškiai augo birželį, kai buvo parduota 438 500 (2010-ųjų birželis – 399 200; +9,8 proc.) automobilių.

„Tokios Volkswagen lengvųjų automobilių markės pirmojo pusmečio augimo perspektyvos mus labai nudžiugino ir padrąsino. Būtų didžiulė sėkmė, jei sugebėtume išlaikyti tokį lygį ir per likusius šešis šių metų mėnesius“, – kalbėjo Volkswagen Grupės ir Volkswagen lengvųjų automobilių markės valdybos narys pardavimams ir marketingui Christianas Klingleris.

Volkswagen lengvųjų automobilių markė itin paklausi buvo centrinės ir rytinės Europos regione, kur per pirmąjį šių metų pusmetį pristatymai išaugo 42,2 proc. iki 92 300 (64 900) vienetų. Markė padvigubino savo pristatymus Rusijos rinkoje iki 45 500 (22 400; +103,0 proc.) automobilių. Volkswagen lengvieji automobiliai išlaikė augimą ir savo namų rinkoje Vokietijoje, kur pristatyti 301 700 (287 400; +4,9 proc.) automobiliai.

Nuo sausio iki birželio mėnesio markė pristatė 950 100 (816 400; +16,4 proc.) automobilių Azijos-Ramiojo vandenyno regione, iš kurių 852 800 (755 500; +12,9 proc.) vienetų buvo įteikti klientams didžiausioje pasaulio Kinijos rinkoje. Pristatymai Šiaurės Amerikoje taip pat atrodo padrąsinančiai, kur Volkswagen lengvųjų automobilių markė išsiskyrė per pirmuosius šešis mėnesius pateikusi daugiau nei 237 700 (195 200; +21,8 proc.) automobilių.

Be modelių, sukurtų specialiai augančiai Kinijos rinkai, per pirmąjį šių metų pusmetį itin aukšta

paklausa išsiskyrė Jetta (+58,3 proc.), Tiguan (+50,9 proc.), Passat CC (+73,4 proc.) bei Phaeton (+95,8 proc.).