Gamintojai pradeda suvokti, kad automobilių didinimas – ne išeitis. Juk siaurose Europos miestų aikštelėse sunku įsprausti penkių metrų monstrus. Be to, didinant automobilius sunaudojama daugiau metalo, todėl brangsta jų gamyba. Panašu, kad taip progresyviai mastė „Audi” kolektyvas, kuris kūrė naująjį A6 universalą.
Taip sakome todėl, kad A6 Avant gabaritai iš esmės nepasikeitė: naujoko ilgis toks pats kaip ir pirmtako – 4,93 m. Neišpūtus automobilio, nepakito ir universalo bagažinė – jos talpa siekia nuo 565 iki 1680 l (ankstesnio modelio: 565–1660 l).
Vokiečiai pasielgė protingiau: jie net 70 kg sumažino naujojo A6 Avant svorį. Pavyzdžiui, Audi A6 Avant 2.0 TDI sveria vos 1640 kg. Išties dailiam automobiliui atsikratyti papildomų kilogramų padėjo aliuminis. Mat apie 20 proc. mašinos kėbulo sudaro minėtas metalas. Toks automobilių tobulinimo kelias mums kur kas labiau patinka, nei dažnai visiškai bevertis mašinų pūtimasis į šonus.
Džiugu ir tai, kad nepamirštama mažinti automobilio apetito. Anot gamintojų, naujasis Audi A6 Avant sudegins iki 18 proc. mažiau vis brangstančių degalų. Pirkėjams vokiečiai siūlys vieną iš šešių motorų: du benzininius (2.8/204 AG ir 3.0/300 AG) ir keturis dyzelinius (2.0/177 AG, 3.0/204 AG, 3.0/245 AG ir 3.0/313 AG).
Didžiųjų Europos šalių rinkas Audi A6 Avant pasieks jau vasaros pabaigoje. Lietuviams teks palaukti. Į mūsų šalį dailus universalas atkeliaus tik spalį. Lietuvos pardavėjai žada, kad A6 Avant už sedaną bus brangesnis maždaug 7000 Lt, t. y. jo kaina prasidės maždaug nuo 140 tūkst. Lt.
„AutoBild Lietuva” 2011, Nr. 12