Naujas dizainas ir mažesnės degalų sąnaudos

Naujas vidus, patogumu nenusileidžiantis lengvajam automobiliui

Atnaujintas ir įmantrus išorės dizainas

Nauja DLX+ kategorija

Pagarsėjęs „Toyota Hilux“ modelis ir toliau dominuoja Lietuvos pikapų rinkoje. 2010 m. iš viso parduota 136 šių transporto priemonių, ir tai sudaro 54 proc. rinkos dalies. Tad „Toyota“ pirmauja pagal pardavimo apimtį pikapų segmente.

„Toyota“ pristato naują 2012 m. „Hilux“ laidos dizainą ir patobulintą garsiąją modelio kokybę, patvarumą ir patikimumą.

Naujas 2012 m. „Hilux“ vidus buvo visapusiškai pertvarkytas: rafinuotas dizainas sustiprina įspūdį, jog šis pikapas yra tikras laisvalaikio automobilis. Geresnė kokybė juntama visame salone, o patogumas – kaip lengvajame automobilyje.

Atnaujintame viršutiniame skydelyje įtaisytas naujas, horizontalus prietaisų blokas sustiprina salono platumo ir erdvumo įspūdį. Jame yra „Toyota Touch“ multimedijos įrenginys su 6,1 colio spalviniu jutikliniu ekranu.

Kokybė smarkiai patobulinta tolygiai patamsinus apdailą, kad visame salone būtų išlaikytas didesnis spalvinis nuoseklumas, ir pridėjus puošybinius sidabro elementus.

2012 m. „Hilux“ priekio dizainas visiškai pakeistas nuo pat A statramsčių, naujo variklio dangčio, radiatoriaus grotelių, priekinių žibintų iki priekinio bamperio. Automobilio profilis dar labiau išryškintas iš naujo suprojektavus priekinius ir galinius sparnus, atnaujinus 15 ir 17 colių lengvojo lydinio ratlankius ir įrengus naujus durelių veidrodėlius.

Siekiant labiau atskirti „darbo“ ir „laisvalaikio“ versijas, nuo šiol galima įsigyti keturių modifikacijų 2012 m. „Hilux“: DLX, naująjį DLX+, SR ir SR+.

Naujosios DLX+ kategorijos modelyje – 4WD 2,5 l „D-4D“ galios sistemasu mechanine transmisija. Kėbulas gali būti su papildoma ir dviguba kabina.

Labiausiai Europoje pageidaujamas pikapas, kurį galima rinktis vieną iš dviejų kėbulo tipų, dviejų variklių, mechaninės ir automatinės transmisijos bei keturių ratų pavaros, dabar tenkina dar platesnius profesionaliam darbui ir laisvalaikiui keliamus poreikius.

Bendros degalų sąnaudos buvo sumažintos 1,0 l/100 km ir dabar siekia 7,3 l/100 km, o 25 g/km sumažintas CO2 teršalų kiekis sudaro vos 194 g/km.

Įrengus dyzelino kietųjų dalelių filtrą (DPF), „EURO V“ standartą dabar atitinka ir 2,5 l „D-4D“, ir 3,0 l „D-4D“ varikliai.

2012 m. „Hilux“ modelių, pagamintų „Toyota Motor Thailand“ ir „Toyota South Africa Motors“ gamyklose, bus galima įsigyti 36 Europos šalyse ir daugiau kaip 135 šalyse visame pasaulyje.

Kadangi pirmoje 2011 m. pusėje pardavimo apimtis Lietuvoje siekė 80 vienetų, sulauksime „Toyota Hilux“ sėkmės istorijos tęsinio.

Lietuvoje „Hilux“ automobiliais bus imta prekiauti nuo lapkričio.

„Hilux“ kainos – nuo 87 430 Lt.