Pagalbinės automobilių kameros

Trečioji akis padeda?

Dėmesio, kamera! Dabartiniuose automobiliuose gausybė visokiausių vaizdo kamerų, kurios padeda įvairiais gyvenimo atvejais. Bet ar dirbtinės kamerų akys gali pakeisti žmogaus žvilgsnį? Ar galima važiuoti vadovaujantis tik kameros rodomu vaizdu? Jūsų dėmesiui neįprastas testas.

„Auto Bild” žaidžia „aklą vištą”. Visi automobilio langai užklijuoti, matomumas lygus nuliui. Range Rover lėtai rieda kliūčių ruožu ir prieš pat stulpelį pakeičia judėjimo kryptį. Jaučiama įtampą, kai tenka apčiuopomis judėti raudonai baltu labirintu. Ar iš tiesų tai įmanoma? Ir kaip ilgai seksis tai daryti?

Ši beprotiška idėja, turi labai rimtą tikslą. Vis daugiau automobilių važiuoja apsiginklavę kameromis. Daugiausiai jos gelbsti judant atbulomis – tokios kameros padeda pastatyti automobilį į aikštelę. Daugėja kompleksinių sistemų su keliomis vaizdo kameromis, kurios į kompiuterio ekraną siunčia vaizdą iš priekio, galo ir šonų – vairuotojas mato viską, kas vyksta aplinkui. Ar įmanoma vairuoti visai nesidairant pro langus?

Keturi skirtingi automobiliai aklinai uždangstytais langais privalėjo pademonstruoti, kaip greitai jie gali manevruoti, orientuodamiesi tik pagal vaizdo kamerų transliuojamą vaizdą.

Daugiau skaitykite naujausiame „AutoBild” žurnale Nr. 15