Populiaraus modelio VW Tiguan atnaujinimas

Rugpjūtį Lietuvoje bus pradėta prekiauti atnaujintu populiariausiu vokišku SUV automobiliu VW Tiguan, kuris paklausos stoka niekada nesiskundė.

Ant būsimos septintos kartos Golf platformos pagaminto VW Tiguan šio modelio gerbėjai turės palaukti bent iki 2015 metų. O štai šių metų Ženevos parodoje pristatytu atnaujintu mažuoju Volkswagen SUV automobiliu Lietuvoje bus pradėta prekiauti šios vasaros pabaigoje.

Klasikinė išvaizda

Atnaujintas VW Tiguan šį kartą gali pasigirti klasikine ir solidžia išvaizda, gamintojo teigimu, turinčia visus naujausios kartos VW bruožus arba vadinamąjį VW DNR geną. Nieko nuostabaus, kad net ir paskelbus apie greitai prekybos salonuose pasirodysiantį atnaujintą modelį, pirkėjai toliau mielai graibstė ir senąjį – nuo 2007 metų jų parduota beveik 600 tūkst. Mažasis SUV pagal parduodamų automobilių skaičių nusileido tik trims populiariausiems VW modeliams – Golf, Polo ir Passat. Atnaujintą mašiną lengviausia atpažinti iš pasikeitusių priekinių grotelių (dabar jos primena vyresniojo brolio Touareg groteles) ir žibintuose sumontuotų LED dienos šviesų. Naująjį Tiguan galima užsisakyti dviejų skirtingų komplektacijų. Jei dažniau važinėjate mieste, galite rinktis „Trend&Fun” ir „Sport&Style”, o jei neretai pasukate į bekelę, verčiau rinktis „Track&Field” ir „Track&Style” komplektacijas. Pastarieji modeliai turi visų varančiųjų ratų „4Motion” pavarą ir kitokio dizaino nuožulnesnį priekinį buferį, kuris neklius įveikiant didesnį griovį ar upelio brastą. Atnaujinto Tiguan išorė, kaip ir vidus, pasikeitė nedaug – kam reikalingos didelės permainos, jei modelis ir taip paklausus, o salono ergonomiką galima vadinti etalonu. Įsigydamas naują automobilį pirkėjas tikisi ne tik išvaizdos atnaujinimo, bet ir naujų technologijų. Gamintojas siūlo ir tokias: pavyzdžiui, dabar galite užsisakyti automobilio statymo pagalbininką, kuris padės mašiną įsprausti į nedidelį tarpą, nuovargio atpažinimo ir perspėjimo, juostos laikymosi ir ženklų atpažinimo sistemas, adaptyviąją DCC pakabą, taip pat pirmą kartą į Tiguan modelį montuojamą elektroninį diferencialo blokavimą.

Taupus, bet ne visada

Automobilyje sėdima gana aukštai, galinės sėdynės įtaisytos aukščiau nei priekinės, o atnaujinto modelio pakaba komfortiškesnė nei pirmtako (dėl to dažniausiai skųsdavosi pirkėjai). Posūkius, kaip ir dera VW atstovui, automobilis įveikia nepriekaištingai, tik azartiškiems vairuotojams gali susidaryti įspūdis, kad vairo stiprintuvas dirba per daug lengvai. Trys iš septynių Europoje siūlomų variklių yra keturių cilindrų turbokompresoriniai su tiesioginiu įpurškimu – tai Tiguan variklių gamos naujiena. Keturi benzininiai TSI motorai turi nuo 122 iki 210 AG. Pasak gamintojo, dabar varikliai su „BlueMotion” technologija 100 km kelio vidutiniškai degins visu litru mažiau degalų. Šiaip ar taip, VW TSI benzininiai varikliai praktiškai degalų sunaudoja daugiau, nei nurodo gamintojas. Pavyzdžiui, 1.4 TSI/160 AG variklis, anot gamintojo, vidutiniškai turėtų sudeginti 6,7 l/100 km, bet bandant automobilį Vokietijos ir Austrijos keliais degalų sąnaudos siekė bene dviem litrais daugiau. Tad norintiems taupyti vertėtų susimąstyti apie modelius su ekonomiškais TDI dyzeliniais varikliais, kurių galios diapazonas siekia nuo 110 iki 170 AG. Jie komplektuojami su šešių pavarų mechaninėmis greičių dėžėmis, o „4Motion” versijas su visais varančiaisiais ratais galima užsisakyti ir su septynių laipsnių dviejų sankabų DSG pavarų dėžę. Lietuvoje atnaujintas VW Tiguan prekybos salonuose pasirodys ne anksčiau rugpjūčio pabaigos. Kol kas žinoma tik bazinio modelio su 1.4 TSI/122 AG varikliu ir priekiniais varančiaisiais ratais kaina – nuo 70 tūkst. litų.

Tai mums patinka

DSG pavarų dėžė. Septynių bėgių DSG „automatas” dabar siūlomas vietoje „Tiptronic” pavarų dėžės.

To mums trūksta

Taupesnio variklio. TSI benzininiai varikliai sudegina gana daug degalų.

Tai mus nustebino

Papildomos įrangos gausa. Atnaujintus modelius dabar galima užsisakyti su daug papildomos įrangos.

Išvada

Naujo Tiguan modelio dar teks gerokai palaukti, o kol kas VW atnaujino savo populiaraus modelio išvaizdą. Bet tikriausiai to ir nereikėjo – juk mažasis SUV puikiai parduodamas. Atnaujinęs modelį gamintojas siūlo ir „BlueMotion” technologiją, su kuria galima sutaupyti daugiau degalų, ir naujas šiuolaikines saugos sistemas.