Citroen DS4 negali pasigirti tokia pat išskirtine išvaizda kaip mažasis DS3, bet vis tiek atrodo efektingai ir sportiškai. Šis automobilis skirtas turintiems fantazijos… ir pinigų.
Su legendiniu DS modeliu naujus Citroen automobilius sieja nestandartinis gamintojo požiūris kuriant kėbulo išvaizdą. Nors dažniausiai gražios dizainerių vizijos būna greitai apkarpomos inžinierių ir finansininkų sprendimų, šį kartą taip nenutiko. Tad Citroen DS4 gali pasigirti efektinga ir dinamiška išvaizda, primenančia kupė modelį. Erzina tik siauros su paslėptomis rankenėlėmis galinės durelės, pro kurias sunku patekti ant galinių sėdynių, ir tai, kad durelių stiklai nenusileidžia. Susirangius ant galinės sėdynės ilgesnė kelionė prailgs – trūksta vietos ir kojoms, ir virš galvos. Ką gi, niekas ir nesakė, kad tai šeimyninis automobilis, užtat gamintojas pasirūpino vairuotojo ir priekinio keleivio gerove.
Čia jiems siūlomas prabangiai įrengtas salonas su specialiomis sėdynėmis, turinčiomis masažo funkciją, klimato kontrolė, judėjimo į įkalnę pagalbininkas. Vis dėlto didžiausią įspūdį paliko kartu su BMW sukonstruotas benzininis 1,6 litro variklis su turbina, pasiekiantis net 200 AG. Jis greitai įtikina, kad keliaujama Premium klasės automobiliu – puikus įsibėgėjimas, nuostabus elastingumas ir labai malonus, sportiškas variklio garsas, kurį užtikrina speciali išmetamoji sistema. Be šio variklio, siūlomi ir mažiau galingi: benzininiai 1.6 VTi/120 AG ir 1.6 THP/155 AG bei dyzeliniai 1.6 HDI/110 AG ir 2.0 HDI/163 AG. Modelis su 110 AG dyzeliniu varikliu turi energijos rekuperacijos ir „Start-stop” sistemas. Išbandėme galingiausią 200 AG modelį – automobilis greitas, taupus, o salone pagirtinai tylu. Palyginti su įprastu C4 modeliu, DS4 aukštesnis automobilis, be to, dėl standesnės pakabos jis puikiai įveikia posūkius. Nepriekaištingai veikianti ESP sistema neleidžia priekiniams varantiesiems ratams praslysti, o važiuojant 100 km/h greičiu visiškai sustoti pakaks vos 36,4 metro – taigi stabdžių sistema veikia nepriekaištingai.
Lietuvoje šiuo Citroen DS4 automobiliu bus pradėta prekiauti liepos pabaigoje, o modelis su 120 AG benzininiu varikliu kainuos nuo 64 900 litų.
ABL inf.
Tai mums patinka
Aukštos kokybės medžiagos, tiksliai ir tyliai dirbanti pakaba, gera dinamika ir įranga.
To mums trūksta
Sąsajos su DS modeliu įpareigoja – automobilio išvaizda turėtų būti drąsesnė.
Tai mus nustebino
Nenuleidžiami galinių durelių langai – dizainerio vizija laimėjo prieš funkcionalumą.
Išvada
Mūsų manymu, DS4 turėtų išskirti drąsesne išvaizda. Dabar jis atrodo tik kaip aukštesnis ir dailesnis C4 modelis. Ar to užteks kovai taip pat su „Premium” klasės atstovais Alfa Romeo Giulietta arba 1 serijos BMW? Pagal surinkimo ir medžiagų kokybę, DS4 turi tikrai geras galimybes.
„AutoBild Lietuva” 2011, Nr. 15