Universalas už gerą kainą – Hyundai i40

Viso gero, Sonata – rudenį pasirodys naujasis Hyundai i40. Iš pradžių bus pristatytas tik universalas, tad mes išbandėme naują modelį su 1,7 l dyzeliniu varikliu.

Pirmoji pažintis su nauju automobiliu visada kupina paslapčių. Sužinai daug naujų ir stebinančių dalykų. Rudenį “Hyundai” pasaulį bandys sužavėti nauju modeliu, kurį pristatys Frankfurto automobilių parodoje. Tai bus universalas, kuriuo pirmąkart važiuodami buvome gerokai nustebinti.

Pirmoji staigmena: Hyundai i40 turi daug gerai apgalvotų sprendimų. Galinių sėdynių atlošus galima nulenkti per atstumą ir bagažinės tūris tada padidėja nuo 553 iki 1719 litrų (palyginimui Volkswagen Passat siūlo nuo 603 iki 1731 l). Joje yra papildomų dėtuvių, skirtų smulkiems daiktams, be to, čia galima pritvirtinti krovinio laikiklius ir skyrelių pertvaras.

Antroji staigmena: Hyundai i40 yra erdvus. Sėdint ant galinių sėdynių galima patogiai ištiesti net ir ilgas kojas. Vietos trūkumu negali skųstis ir vairuotojas su priekiniu keleiviu, nors sėdynės galėtų būti patogesnės.

Trečioji staigmena: taupus 1,7 litro turbodyzelinis variklis, kurio galingumas 136 AG, o sukimo momentas 330 Nm. Gamintojas žada, kad 100 km jis degins tik 4,7 l degalų – visai neblogas rezultatas. Be to, naujasis motoras dirba švelniau nei VW TDI varikliai. Jo skleidžiamas garsas jautresnį vairuotoją gali suerzinti nebent tik iki galo numynus akceleratorių.

Ketvirtoji staigmena: Hyundai i40 galima važiuoti atsipalaidavus. Konstruktoriai puikiai suderino važiuoklę, kuri užtikrina važiavimo komfortą. Nors jiems ir nepavyko automobilio padaryti posūkių įveikimo meistru, o per lengvai veikiantis vairo stiprintuvas nėra itin tikslus, vis dėlto tai universalas, o ne sportinis automobilis.

O štai kaina nė kiek nenustebino. Kaip ir galima buvo tikėtis, mestas iššūkis VW, Opel ir kitų markių gamintojams. “Style” versijos automobilis Lietuvoje turėtų kainuoti nuo 86 300 litų ir pardavimų salonuose, tikėtina, pasirodys šių metų rugsėjo pabaigoje. Automatinė klimato kontrolė, grotuvas (koks?), elektra valdomi langai, priekinės ir galinės šildomos sėdynės, penkerių metų garantija – visa tai taip pat siūloma šiam automobiliui.

Penktoji ir paskutinė staigmena: pageidaujantys naująjį i40 gali užsisakyti su naujausia ir moderniausia papildoma įranga. Naujam modeliui siūlomi eismo juostos laikymosi, automobilio statymo pagalbininkas, atbulinės eigos kamera, ksenoniniai posūkio kryptimi šviečiantys žibintai, “Start-stop” sistema ir net šildomas vairas.
ABL inf.

Tai mums patinka

Išvaizda. Iš išorės dailus, viduje erdvus – toks universalas mums tikrai prie širdies.

To mums trūksta

Įvaizdžio. Palyginti su VW, Opel, Mazda ir kitais panašios klasės automobiliais, Hyundai jiems dar neprilygsta.

Tai mus nustebino

Komplektacija. Bazinis modelis gerai sukomplektuotas, taip pat siūloma daug papildomos įrangos.

Išvada

Puikios išvaizdos, gana erdvus, gerai sukomplektuotas ir palyginti nebrangus. O svarbiausia – Hyundai i40 universalas ir važiuoja padoriai. Todėl jį galima rekomenduoti visiems, kuriems kitų gamintojų automobiliai yra tiesiog per brangūs.

„AutoBild Lietuva“ 2011, Nr. 15