Dyzeliniai „Opel Insignia“ varikliai: degalų sąnaudos sumažėjo 12 procentų


Švarus: 160 AG „ecoFLEX“ modelis į aplinką išmeta tik 115 g/km anglies dvideginio

·         Tylus: modernios degalų įpurškimo strategijos dėka sumažėjo triukšmas ir vibracija

Ruselsheimas. Neabejotinai sėkmę Europoje „Insignia“ automobiliams lėmė ir dyzeliniai varikliai. Daugiau nei 57 proc. visų šio „Opel“ flagmano užsakymų yra būtent su dyzeliniais varikliais. „Opel“ inžinieriai 2012 metų modeliuose gerokai patobulino esamų dyzelinių variklių spektrą. Pagrindinis jų uždavinys buvo sumažinti degalų sąnaudas ir emisijos kiekį, nesumažinant variklio galios. Degalų sąnaudos ir CO2 taršos kiekis sumažėjo net 12 proc., o važiavimo komfortas didėjo, nes dyzeliniai varikliai dirba tyliau. Visi trys „Insignia“ 2,0 l dyzeliniai varikliai nuo šiol bus montuojami su „Start/Stop“ įranga, tad degalų sąnaudos 100 km sumažėjo iki 0,6 litro. „Insignia“ su „2,0 CDTI ecoFLEX“, 118 kW/160 AG varikliu sunaudoja tik 4,3 l/100 km bei išmeta tik 115 g/km CO2, o 81 kW/110 AG „Insignia“ naudoja 4,4 l/100 km degalų ir išmeta tik 116 g/km CO2.

Daugiau ekonomiškumo ir mažiau emisijos dėka geresnės degalų degimo kontrolės

Visose 2,0 l turbodyzelinėse „Insignia“ versijose montuojama išmani „Clean Tech“ sistema. Degalų degimo procesą optimizuoja cilindruose integruoti slėgio davikliai, todėl žymiai sumažėja išmetamųjų azoto oksidų ir sveikatai pavojingų dalelių kiekis, tuo tarpu degalų sąnaudos išlieka optimalios.

Tie patys 2,0 l turbodyzeliai yra montuojami su elektroniškai valdoma išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema. Tai reiškia, kad išmetamosios dujos, kurios jau būna ataušintos, vėl grąžinamos į degimo procesą. Tokiu būdu sumažėja CO2 tarša. Dvigubo viršutinio skirstomojo veleno atramas pakeistus adatinėmis atramomis sumažėjo ir degalų sąnaudos.

Sklandesnis, tylesnis variklio darbas

„Opel“ inžinieriai daug dėmesio skyrė degalų įpurškimo sistemai, siekiant išspręsti tipines dyzelinių variklių garso ir vibracijos problemas. Šie patobulinimai ypač jaučiami varikliui dirbant didesnėmis apsukomis. Trečios kartos „common-rail“ sistema degalus tiekia iki 1600 barų slėgiu. Elektromagnetiškai valdomi degalų purkštukai atlieka daugybę įpurškimų vieno ciklo metu. Ši sistema užtikrina itin tikslų degalų degimo procesą. Patobulinta kinematika tarp stūmoklio ir jungiančiosios traukės, o taip pat pagerintas vožtuvų darbas, sumažina mechaninius bei degalų degimo proceso skleidžiamus garsus. Mažesnį variklio triukšmą lemia tvirtesnės jo dalių medžiagos, be to variklis turi papildomą garso izoliaciją.