Rugsėjo 13 d. Frankfurto automobilių parodoje „Renault“ įteikė „Renault“ Tiekėjo apdovanojimus vienuolikai dalių ir paslaugų tiekėjų.
o Aštuoni tiekėjai gavo „Renault“ Kokybės apdovanojimą už išskirtinę darbo kokybę ir logistiką 2010 m.
o Trys tiekėjai gavo Specialųjį apdovanojimą už atsidavimą cunamio sukeltos krizės Japonijoje metu – tai leido išvengti gamybos nutraukimo grupės gamyklose.
„Renault“ padarė didžiulę pažangą kokybės srityje; pažangą, kuri būtų buvusi neįmanoma be glaudaus bendradarbiavimo su tiekėjais. „Renault“ Kokybės apdovanojimai buvo įsteigti prieš šešerius metus, siekiant apdovanoti tiekėjus už kokybišką darbą ir įsipareigojimą „Renault“. Apdovanojimai yra įteikiami dalių ir paslaugų tiekėjams, nepaisant jų dydžio, šalies ar sektoriaus. Be dizaino ir inovacijų, kokybė yra vienas iš trijų prekės ženklo įvaizdžio ramsčių.
Šiais, cunamio krizės Japonijoje paveiktais, metais grupė įsteigė Specialųjį apdovanojimą, norėdama padėkoti tiekėjams, kurių išskirtinis atsidavimas leido „Renault“ tęsti produkcijos gamybą ir išlaikyti jos kokybę ypač sunkiomis aplinkybėmis. Šis apdovanojimas, bylojantis apie pasitikėjimu pagrįstą partnerystę, buvo įteiktas trims tiekėjams.
Rugsėjo 13 d. apdovanojimus įteikė Pirkimo vyriausiasis viceprezidentas bei „Renault-Nissan“ Pirkimo organizacijos (RNPO) prezidentas ir vykdomasis direktorius Christian Vandenhende ir Odile Desforges, Inžinerijos ir kokybės vykdomoji viceprezidentė.
Christian Vandenhende pagyrė kiekvieno tiekėjo darbą ir akcentavo „pasiaukojimą, skaidrumą ir greitą reakciją, kuriuos per krizę pademonstravo „Renault“ Specialiojo apdovanojimo laimėtojai“.
Kokybiškas „Renault“ darbas buvo „viena iš pasirašyto bendradarbiavimo su „Daimler“ priežasčių“, pridėjo Odile Desforges.
„Renault“ ir kompanijos tiekėjų partnerystė lieka būtina, siekiant išlaikyti kokybišką darbą didinat gamybos apimtis.
„Renault“ Tiekėjo kokybės apdovanojimų laimėtojai yra:
Pasauliniu mastu
– „SPX Service Solutions“ (techninės informacijos sistemos įmontuojamai elektronikai) už meistriškumą vystant diagnostines priemones aptarnavimo po pardavimo tinklui.
– „Recyde“ (plieno apdirbimas), kuri laimėjo apdovanojimą ir 2010 metais. „Recyde“ ir toliau tiekė „Renault“ aukštos kokybės pagamintus komponentus.
– „ZANINI Auto Grup“ (plastikiniai komponentai ir ratų apdaila) daugybę metų demonstruoja puikią kokybę ir greitą dalių pristatymą. Ši greitai reaguojanti, novatoriška kompanija pademonstravo išskirtinius ekonominės veiklos rezultatus.
– „Bosch“ (varikliai, transmisija ir pakaba), laimėjusi 2010 m., buvo darsyk išrinkta šiais metais dėl greitos reakcijos, sugebėjimo nuosekliu darbu pasiekti ir viršyti tikslus bei dėl tiekimo grandinės sutvirtinimo cunamio krizės metu.
– „Bourbon“ (durų sistemos) už kokybišką darbą, viršijantį tikslus.
Regiono mastu
– Viduržemio jūros šalių regionas:
o „Formfleks“ (Turkija) už nė vieno defekto tūkstančiui vienetų 2010 m.
– Amerikų regionas:
o „NKG“ (Japonija) už daugelį metų trunkantį aukščiausios kokybės uždegimo žvakių, kaitinimo žvakių ir deguonies jutiklių tiekimą.
– Azijos-Afrikos regionas:
o „Dong Shin Motech“ (Pietų Korėja) už aukštos kokybės kėbulo dalių tiekimą „Renault Samsung Motors“ nuo 2001 m.
„Renault“ Specialiųjų apdovanojimų laimėtojai yra:
– „Fujitsu“ (IT produktai ir paslaugos) per krizę ypač efektyviai suvaldė pagrindinius gamybos tikslus. Dėl atsidavusio „Fujitsu“ personalo nė vienai aljanso gamyklai nepritrūko „Fujitsu“ detalių.
– „Renesas“ (elektronika) greitai įgyvendino pakeitimo sprendimą uždarius „NAKA“ gamyklą. Tai leido sumažinti krizės poveikį „Renault“ ir pirmojo lygio tiekėjams.
– „Ibiden“ (keramika) veikė greitai ir ryžtingai, demonstravo skaidrumą ir stiprų atsakomybės jausmą tęsdama tiekimą „Renault“ esant itin nepalankioms sąlygoms.