„Renault” prekybos rezultatai


Naujasis
„Renault Master“, geriausiai šalyje pirktas didelis furgonas pirmąjį šių metų pusmetį, liepos mėn. buvo populiariausias modelis tarp „Renault“ grupės klientų Lietuvoje*. Iš viso per šiuos metus jau nupirkti 85 naujieji „Master“, tai antras populiariausias „Renault“ asortimento modelis, nusileidžiantis tik naujajam „Megane“, kurio nupirkti 103 vienetai.

Liepos mėn. buvo parduoti 46 „Renault“ automobiliai – 29 lengvieji komerciniai ir 17 keleivinių. Trys perkamiausi „Renault“ praėjusį mėnesį buvo du lengvieji komerciniai modeliai – naujasis „Master“ su 14 parduotų vienetų ir naujasis „Kangoo Express“ (13) – bei keleivinis automobilis – naujasis „Megane“ (8).

Susidomėjimas kitu „Renault“ grupės prekės ženklu – „Dacia“ – išliko stabilus: jau tris mėnesius iš eilės parduodama po 19 „Dacia“ vienetų, tai – aukščiausias „Dacia“ rezultatas šiais metais. Patraukliausiu prekės ženklo modeliu pirkėjams išlieka „Duster“ (tokią tendenciją galima stebėti visus šiuos metus) – praėjusį mėn. nupirkta 13 tokių automobilių (68 proc. „Dacia“ pardavimų 2011 m. liepą).

Š. m. liepos mėn. pirkėjai įsigijo 46 „Renault“ prekės ženklo automobilius ir 19 „Dacia“ – iš viso 65 vienetus. Nuo metų pradžios parduoti 375 „Renault“ ir 95 „Dacia“ modeliai.