Sėkminga „Opel” veikla Baltijos regiono rinkoje tęsiasi

  • Visų trijų šių metų ketvirčių pardavimai lyginant su 2010 m. didėjo trigubai
  • „Opel” rinkos dalis Baltijos šalyse išaugo
  • Trečiasis šių metų ketvirtis pats sėkmingiausias
  • Rugsėjo mėn. rezultatai išaugo dvigubai, lyginant su 2010 m. rugsėju

Talinas. „Opel” šių metų sausio – rugsėjo mėn. pardavimai Baltijos šalyse išaugo trigubai: buvo parduoti 1579 automobiliai, kai praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu buvo parduota 521 automobilis. Estijoje ir Lietuvoje paradavimai didžiausi, atitinkamai 652 ir 610 „Opel“ automobilių, o Latvijoje parduota – 317. Trečiąjį šių metų ketvirtį „Opel” rinkos dalis Baltijos šalyse sudarė 5,3 proc.

Per trečiąjį šių metų ketvirtį Baltijos šalyse buvo parduoti 674 „Opel” automobiliai – tokio rezultato visose trijose šalyse nebuvo pavykę pasiekti trejus pastaruosius metus. „Astra” ir „Insignia” yra geriausiai parduodami modeliai – naujos kartos „Astra” modelio buvo parduota 434 vienetai, o „Insignia” – 372.

Nauji modeliai, kurių priešakį „Meriva” ir „Astra Sports Tourer”, taip pat yra populiarūs. Ankstesnės kartos „Astra” modelis užima trečiąją vietą „Opel” pardavimuose, nuo šio modelio neatsilieka ir naujos kartos „Corsa” modelis.

Netrukus bus pristatyti naujos kartos „Zafira Tourer” bei „Astra GTC”. Kartu su revoliuciniu, kasdienai tinkančiu naudoti elektromobiliu „Ampera”, „Opel” ir toliau sieks didinti pardavimus bei pratęsti sėkmingą veiklos periodą Baltijos šalyse.