„Opel Ampera“ antrus metus iš eilės laimi „Auto Trophy“ apdovanojimą

„Opel Ampera“ antrus metus iš eilės laimėjo kasmetinį vokiečių  „Auto Trophy“ apdovanojimą. Elektromobilių kategorijoje „Opel Ampera“ tarp 17 konkurentų buvo nenuginčijamas lyderis.

100 tūkst. apklausoje dalyvavusių skaitytojų net 40,2 proc. savo balsų skyrė „Ampera“ elektromobiliui, kuris tapo aiškiu nugalėtoju. Skaitytojų balsų skaičius žymiai išaugo lyginant su praėjusiais metais, o konkurentai surinkę daugiausiai balsų buvo  „Fisker Karma“ (15,2 proc.) ir „Tesla Roadster“ (10,6 proc.), tad „Ampera“ turėjo ryškų balsų atotrūkį.

Apdovanojimų ceremonijoje, kuri vyko automobilių forume „Meilenwerk“, Diuseldorfe, laimėtas prizas buvo įteiktas „Opel/Vauxhall“ generaliniam direktoriui Karlui Fridrichui Strackei. Jis sakė, jog tokia ryški balsų persvara, tai įvertinimas tų skaitytojų, kurie yra inovatyvių ir unikalių variklių koncepcijos šalininkai. „Revoliucinio elektromobilio „Ampera“ pagalba, „Opel“ užima lyderio poziciją elektromobilių sektoriuje. Elektra varomas automobilis bei galimybė keliavimo distanciją prailginti įsijungus benzininiam varikliui,  leidžia mums atsiriboti nuo neatsinaujinančių energijos šaltinių, bet neriboti savo kasdienių keliavimo poreikių “, – sakė Karlas Fridrichas Strackė.

Penkių durų sedanas „Ampera“ talpinantis keturis keleivius bei jų bagažą, kuris šiuo metu yra pristatomas prekybos atstovams, yra pirmasis elektromobilis atitinkantis „keliauk bet kur ir bet kada“ koncepciją.

16 kWh ličio jonų baterija maitina 111 kW/150 AG elektrinį agregatą. Priklausomai nuo vairavimo įpročio, vietos ar temperatūros, tik elektra varomu agregatu galima nuvažiuoti 40 – 80 km visai neteršiant aplinkos. Baterijai pasiekus kritinį darbo režimą, automatiškai įsijungia benzininis variklis, kuris tuo pačiu metu įjungia ir bateriją kraunantį generatorių. Ši sistema kelionės distanciją padidina net iki 500 km, tad neteks nuolat stoti krautis baterijos ar piltis degalų.