Likus kelioms savaitėms iki pardavimo pradžios Europoje, „Peugeot 3008 Hybrid4“ toliau skina apdovanojimus. Ką tik gavęs prestižinį Vokietijos „Auksinį vairą“ („Golden Lenkrad“) ir Austrijos „ARBÖ-Umweltpreis 2011“ aplinkosaugos prizą, taip pat Vokietijoje laimėjęs „Allrad Innovation des Jahres“ (Metų inovacija 4×4) titulą ir „Öko Globe“ (ekologinį gaublį), pirmasis pasaulyje serijinis hibridinis dyzelinis automobilis vėl gavo apdovanojimą – šį kartą išrinktas „Žaliausiu Šveicarijos automobiliu“.
Pirmaujantis Šveicarijos savaitraštis „Schweitzer Illustrierte“, bendradarbiaujantis su keturiais Prancūzijos ir Šveicarijos leidiniais, 2011 metais surengė pirmuosius „Žaliausio Šveicarijos automobio“ rinkimus.
Apdovanojimai skirti penkių kategorijų automobiliams, kurie šiais metais buvo pristatyti arba jau parduodami Šveicarijoje. „Žaliausio Šveicarijos automobio“ titulas skiriamas transporto priemonėms, padedančioms mažinti poveikį aplinkai. „Žaliajam“ apdovanojimui buvo atrinkti vokiški, prancūziški, japoniški ir švediški automobiliai su vidaus degimo, hibridiniais ar elektra varomais jėgos agregatais.
Po techninės analizės ir išsamių bandymų lapkričio 24 d. žiuri, sudaryta iš žurnalistų ir žymių automobilizmo sektoriaus atstovų, priėmė sprendimą, palankų „Peugeot 3008 Hybrid4“.
Žiuri palankumą laimėjo „Peugeot 3008 Hybrid4“ savybės ir funkcijos, nulemtos originalios dyzelinio hibrido struktūros: bendras galingumas – 200 arklio galių (2,0 litrų 163 arklio galių HDi variklis, varantis priekinius ratus; 37 arklio galių elektros variklis, varantis galinę ašį); keturi varantieji ratai; „nulinės emisijos“ režimas; 99 g/km CO2 emisija ir vidutinės degalų sąnaudos – 3,8 litro / 100 km.
2012 m. pradžioje prasidės prekyba hibridiniu dyzeliniu „Peugeot 3008 HYBrid4“; keliais mėnesiais vėliau su šia technologija bus galima įsigyti „Peugeot 508 RXH“ ir „Peugeot 508“ .
Lietuvoje „Peugeot 3008 HYbrid4“ (su hibridine sistema) laukiamas kitų metų vasario–kovo mėnesiais. Dabar Lietuvoje galima įsigyti „Peugeot 3008“ su taupiais dinamiškais dyzeliniais HDi varikliais ar benzininiu varikliu; kaina prasideda nuo 64900 Lt.
Nehibridinio „Peugeot 3008 savybės“ – koncepcijos originalumas, aukšto lygio technologija, stilius, aerodinaminės savybės, automobilio kokybė, žemos degalų sąnaudos ir tarša, saugumas, įranga, modifikuojamumas ir kainos bei vertės santykis – įvertintos Italijos UIGA (Asosiacijos „Unione Italiana dei Giornalisti dell‘Automobile“, jungiančios daugiau kaip 200 žurnalistų, rašančių automobilių tema) „Auto Europa 2010“ titulu. Taip pat „Peugeot 3008“ laimėjo Didžiosios Britanijos įtakingo leidinio „What Car?“ skiriamus 1-ojo krosoverio ir „Metų Automobilio 2010“ titulus.