„Pulse“ ritmas Indijoje


„Renault“ pristato „Pulse“ – Indijos rinkai skirtą aukštos klasės kompaktišką automobilį, kurį sukūrė „Renault“ dizaino centras Mumbajuje. Planuojama, jog prekyboje jis pasirodys 2012 m. sausį.
 „Pulse“, trečia iš penkių transporto priemonių, per metus pasirodysiančių Indijoje, turėtų patraukti plačiausią klientų auditoriją. Automobilis seks anksčiau šiais metais rinkoje pasirodžiusius „Fluence“ ir „Koleos“. Spartus naujų gaminių pristatymas pabrėžia „Renault“ įsipareigojimus Indijos rinkai, kuri yra viena iš trijų prioritetinių rinkų tarptautinėje grupės strategijoje.
 „Pulse“, skirtas jauniems ir mobilumą mieste norintiems padidinti klientams, įkūnija „Renault“ filosofiją gaminti technologiškai pažangius ir visiems prieinamus automobilius.
 „Pulse“ sumontuotas 1,5 dCi variklis, kuris yra vienas geriausių klasėje pagal degalų sunaudojimą ir charakteristikas. Efektyvų degalų naudojimą padėjo pasiekti „Renault“ Formulės 1 inžinierių atlikti patobulinimai.
 Tiek automobilis, tiek variklis gaminami Čenajuje, pirmojoje specializuotoje „Renault-Nissan“ automobilių gamykloje, kuri buvo atidaryta 2010 m. siekiant įgyvendinti aljanso tikslus Indijos rinkoje.
Spalio 29 d. Naujajame Delyje (Indija), Indijos Grand Prix išvakarėse, „Renault“ vykdomasis direktorius Carlos Tavares pristatė sportiškos prigimties „Pulse“. Tai – trečiasis serijos automobilis, sekantis „Fluence“ bei „Koleos“. Jis taps pagrindiniu gaminiu „Renault“ asortimente Indijoje, kur keturi iš penkių parduodamų automobilių yra kompaktiniai. Šį automobilį seks „Duster“ ir sedanas, kurie bus pristatyti rinkai tais pačiais 2012 m.
Automobilis greitai augančiai rinkai
„Pulse“ sukurtas jauniems, mobilumą padidinti siekiantiems klientams, gyvenantiems šalyje, kurioje populiacija auga bene greičiausiai, o dirbančiųjų amžiaus vidurkis yra mažiausias. Sportiškas dizainas, dinamiško važiavimo pojūtis ir tokios pažangios funkcijos, kaip galimybė vienu išmanios priegos klavišo paspaudimu atidaryti ir užvesti automobilį arba automatiškai užsilenkiantys išoriniai veidrodėliai, „Pulse“ leidžia atsidurti A-B automobilių segmento viršuje. Tai puikus „Renault“ pasaulio pristatymas naujiems klientams, ieškantiems ryškaus, efektyviai degalus naudojančio kompaktinio automobilio, kuriuo smagu važiuoti ir greitkeliu, ir mieste. Be to, klientai turės galimybę naudotis visu paslaugų paketu, į kurį įeina 4 metų pilno aptarnavimo po pardavimo ir „Renault Complete Care“ pasiūlymai.
Formulės 1 patirtis kelyje
„Pulse“ turės ne tik Indijoje, bet ir visame pasaulyje ypač populiarų 1,5 dCi dyzelinį variklį. Dėl rekordiškai mažų (tai yra būtina Indijos rinkai), tačiau vairavimo malonumo nesumažinančių degalų sąnaudų, automobilis yra vienas geriausių savo klasėje kasdieniniam važiavimui mieste. Efektyvus kuro naudojimas, greitas atsakas į vairuotojo veiksmus ir patikimumas atspindi „Renault Sport F1“ sukurto RS27 variklio, padėjusio „Red Bull Racing“ ir Sebastian Vettel iškovoti konstruktorių ir piloto titulus FIA Formulės 1 Pasaulio čempionate, savybes. „Renault“ tikslas visada buvo pritaikyti F-1 variklių specialistų sukurtas ir ištobulintas technologijas serijinių automobilių gamyboje. Šiuo atveju patobulinimai, padėję Formulės 1 automobiliuose pagerinti transmisiją ir degalų naudojimo efektyvumą sumažinant trintį, buvo pritaikyti ir 1,5 dCi varikliui.
Suprojektuotas ir pagamintas Indijoje
„Pulse“, suprojektuotas „Renault“ dizaino centre Mumbajuje, bus gaminamas aljanso gamykloje Čenajuje, kuri taip pat gamins ir variklius. Gamykla visiškai atitinka aljanso kokybės standartus, o jos produkcijos vadybos sistema yra paremta geriausia „Renault“ ir „Nissan“ praktika. Abiejų kompanijų gaminami produktai gali būti sklandžiai derinami toje pačioje linijoje. Naudodama tokią pačią platformą kaip ir „Nissan Micra“, „Renault“ sumažino vystymo kainas ir gamybos laiką. „Pulse“ yra puikus aljanso sinergijos pavyzdys.
Pirmieji „Pulse“ užsakymai bus priimami Naujojo Delio automobilių parodoje 2012 m. sausį.