Š. m. lapkričio pradžioje Argentinos „Automobilių pramonės žurnalistų“ grupė (PIA arba Periodistas de la Industria Automotriz) išrinko „Renault Duster“ 2011 m. automobiliu sportinių visureigių ir komercinių automobilių kategorijoje.
Rinkimuose dalyvavo 17 automobilizmo žurnalistų, kurie nugalėtoją rinko iš 35 naujų modelių, pasirodžiusių nuo 2010 m. lapkričio 1 d. iki 2011 m. spalio 31 d.
Daugiau nei 50 metų Argentinoje veikianti „Renault“ atlieka svarbų vaidmenį šalyje, kurioje 2010 m. užėmė 13,0 proc. rinkos dalies. 2011 m. spalio viduryje pristatytas „Duster“ papildė platų „Renault“ asortimentą, kurį sudaro „Clio“, „Logan“, „Sandero Stepway“, „Fluence“, „Symbol“, „Sandero“, „Kangoo“, „Koleos“, „Megane“ ir „Latitude“ (pardavimų apimties mažėjimo tvarka).