Naujoji OPC – pati galingiausia „Astra“

·         Galingiausia „Astra GTC“ versija: 2.0 l benzininis variklis su turbina ir tiesioginio degalų įpurškimo sistema

·         206 kW/280 AG, sukamasis momentas 400 Nm, maksimalus greitis – 250 km/h

·         Išskirtinių techninių galimybių važiuoklė su riboto slydimo diferencialu bei „Brembo“ stabdžiais

·         Galingosios OPC dizaine akcentuojamas sportiškas interjeras bei tikra aistra

Ruselsheimas. Naujoji „Opel Astra GTC“ debiutuos visai kitame amplua: sportiškasis kompaktiškas kupė 2012 m. bus karūnuotas kaip galinga OPC versija (“Opel“ Performance Center“ – „Opel“ technologijų centras). Į „Astra OPC“ montuojamas 2,0 l benzininis variklis su turbina ir tiesioginio degalų įpurškimo sistema.

Variklio techniniai duomenys: 206 kW/280 AG galia, sukamasis momentas – 400 Nm. Šis agregatas automobiliui leidžia išvystyti maksimalų 250 km/h greitį. Niekada iki šiol „Astra“ nebuvo tokia greita.

Sportinių automobilių važiuoklė sukonstruota taip, kad nebūtų prarandama galia. Laikantis geriausių OPC tradicijų, automobilis buvo bandomas ir tobulinamas „Nürburgring“ lenktynių trasos Šiaurinėje kilpoje („Nordschleife“) Vokietijoje, dalyvaujant „Opel“ prekės ženklo ambasadoriui Joachimui („Jockel“) Winkelhockui.

Jos konstrukcija užtikrina puikų valdymą, puikiai atsiskleidžia įveikiant posūkius. Tokias savybes garantuoja moderni „Astra GTC“ priekinių ratų „HiPerStrut“ („High Performance Strut“) pakaba. OPC gerai valdoma ne tik dėl inovatyvios „HiPerStrut“ pakabos, bet ir dėl prie važiavimo sąlygų prisitaikančios „FlexRide“ važiuoklės kontrolės sistemos. Minėta sistema leidžia dar geriau išnaudoti amortizavimo charakteristikas, pasinaudoti greita vairo bei akceleravimo reakcija. Tam reikia pasirinkti „Sport“ ar „OPC“ režimą, įjungiant jį mygtuko paspaudimu.

Vis tik, naujas OPC modelis gali dar daugiau. Priekinės pakabos ašyje montuojamas riboto praslydimo diferencialas suteikia OPC versijai daugiau stabilumo ir geresnį valdymą. Pavyzdžiui, automobilis dar geriau sukimba su kelio danga net ir važiuojant dideliu greičiu posūkiuose ar esant drėgnai kelio dangai.

„Mes sukūrėme puikų techninį derinį, kuris įtiks net ir patyrusiam sportinio vairavimo meistrui. Ir ne tik „Nürburgring“ lenktynių trasoje,“ – sako lenktynininkų legenda Joachimas Winkelhockas. Išskirtinių techninių savybių, prestižinio gamintojo „Brembo“ stabdžių sistema užtikrina efektyvų stabdymą bei maksimalų stabilumą, net jei ir tektų staigiai stabdyti.