· Variantai: dvi ratų bazės, dviejų skirtingų aukščių kėbulas
· Varikliai: 6 skirtingi varikliai – dyzeliniai, benzininiai ir suslėgtų gamtinių dujų
· Funkcionalumas: didžiausias krovinio skyriaus tūris ir krovimo galimybės segmente
· Kainos prasideda nuo 47 465 litų be mokesčių (13 750 eurų be PVM) ir yra tokios pat kaip Vokietijoje
Ruselsheimas. Tarptautinėje automobilių parodoje Frankfurte debiutavus „Opel/Vauxhall Combo“ keleivinei versijai, rytoj tarptautinėje parodoje „transportCH“ Berne, Šveicarijoje bus pristatyta ir krovininė šio modelio versija. Naująjį „Combo Cargo“ bus galima rinktis iš gausybės variantų, pasižyminčių ekonomiškomis ir praktiškomis savybėmis. Šis modelis ypatingai naudingas transportuojant krovinius, jis puikiai tarnaus kaip komercinis automobilis. Kompaktinį krovimo čempioną bus galima rinktis iš dviejų ratų bazių bei dviejų skirtingų kėbulo aukščio versijų, komercinės krovininės („panel van“) versijos su arba be krovinio skyriaus stikline pertvara.
Norint pagerinti krovimo galimybes, galima pasirinkti asimetriškas galines dureles arba viengubas duris, be to galima užsisakyti vienas arba dvejas papildomas slankiojančias duris šonuose. Kai kuriose komercinėse krovininėse versijose galima užsisakyti specialų laikiklį kopėčioms gabenti.
Naujasis „Combo Cargo“ pirmauja pakrovimo galimybėmis savo segmente, taip užtikrindamas svarbiausias savo klasės funkcijas. Naujasis „Opel Combo“ gali gabenti iki 3,8 arba 4,6 m3 (trupesnioji ir ilgesnioji versija, nulenkus priekinę keleivio sėdynę) tūrio krovinį, kurio svoris gali siekti iki 1 t. Šis modelis pranoksta kitus ir krovinio skyriaus pakrovimo angos matmenimis, mažu krovimo angos slenksčio aukščiu bei atidarytų slankiojančių durų pločiu.
Plati variklių gama įtiks įvairių poreikių vairuotojams – 4 dyzeliniai, benzininis ir varomas suskystintomis gamtinėmis dujomis varikliai. Variklių galia siekia nuo 66 kW/90 AG iki 99 kW/ 135 AG.
Priklausomai nuo variklio, montuojamos 5 arba 6 laipsnių mechaninės pavarų dėžės. 66 kW/90 AG 1,6 l turbo dyzelinė versija papildomai gali būti užsakoma su elektroniškai valdoma 5 bėgių mechanine transmisija „Easytronic“. Vietoj standartinio 60 litrų degalų bako, „Combo CNG“ turi 22 litrų degalų baką ir 95 litrų suskystintų gamtinių dujų talpą (ilgesniojoje versijoje – 130 litrų ). Su tokiu kuro kiekiu automobilis, esant pilniems abejiems degalų bakams, gali nuvažiuoti net iki 750 km.
Visose versijose, išskyrus versiją su gamtinėmis dujomis varomu varikliu, montuojama „Start/Stop“ sistema, kuri padeda sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 išmetimą. Be to, nustatyti ilgesni techninio aptarnavimo intervalai mažina eksploatacijos išlaidas. Pavyzdžiui, dyzelinės versijos turi būti aptarnaujamos tik kas 35 tūkst. km, arba ne mažiau kaip kartą per metus.
Naujojo „Combo Cargo“ keleivių kabina yra funkcionali ir praktiška. Čia įrengtos didelės dėtuvės durelėse, daiktadėžė kabinos lubose, dokumentų laikiklis prietaisų skydelyje ir nešiojamo kompiuterio laikiklis įtaisytas keleivio pusės daiktadėžėje. Standartinėje įrangoje yra centrinis užraktas, vairo stiprintuvas, reguliuojama vairo kolonėlė, elektriniai langai, 4 padėtimis valdoma vairuotojo sėdynė. Taip pat bazinėje versijoje standartiškai montuojama saugos oro pagalvė vairuotojo pusėje, ABS bei atsarginis ratas su rato montavimo įranga.
Kainos patrauklios: naujausio bazinio „Opel/Vauxhall Combo Cargo“ modelio su 70 kW/95 AG 1,4 litro benzininiu agregatu kaina prasideda nuo 47 465 litų be PVM ir yra tokios pačios kaip Vokietijoje.