Passat Alltrack – įprastas, tačiau SUV pravažumo automobilis

Per pastaruosius keturis dešimtmečius Volkswagen koncernas pagamino virš 15 milijonų Passat modelio automobilių. Viena iš pagrindinių sėkmės priežasčių – ypač platus modifikacijų asortimentas, leidžiantis išsirinkti bet kokius vairuotojo poreikius atitinkantį automobilį. Dabar Volkswagen pristato dar vieną specializuotą modifikaciją – Passat Alltrack.

Naujoji Passat modifikacija – tai padidinto pravažumo lengvasis automobilis su universalo kėbulu, savo išvaizda ir pravažumo savybėmis artėjantis prie SUV klasės automobilių. Tokių, kaip pavyzdžiui, Volkswagen Tiguan. Šios modifikacijos atsiradimą lėmė prielaidos, kad kai kurie vairuotojai priekabų buksyravimui ir važinėjimui nesudėtingos bekelės sąlygomis renkasi būtent lengvuosius automobilius ir pageidauja sportiškos, universalios ir tvirtos bei patikimos transporto priemonės.

Būtent tokiems vairuotojams ir skirtas Passat Alltrack. Kitaip, nei įprastas Volkswagen Passat universalas, Alltrack komplektuojamas su naujoviško dizaino SUV stiliaus bamperiais, būdingomis ratų arkomis ir papildomais slenksčiais. Be to šis automobilis pasižymi visais didesnės prošvaisos teikiamis privalumais: didesniu išilginiu pravažumo kampu bekelės sąlygomis, o taip pat gebėjimu įveikti statesnes įkalnes ar nuokalnes. Visi šie privalumai daro naująjį Volkswagen Passat Alltrack puikia alternatyva SUV klasės visureigiams – ypač tiems vairuotojams, kurie dažniausiai važinėja gruntiniais keliais su būtinybe kartais įveikti nesudėtingą bekelę.

Benzininių variklių asortimente – du TSI varikliai, išvystantys atitinkamai 118 kW/ 160 AG ir 155 kW/ 210 AG pajėgumą. Dyzelinių variklių gamoje irgi du tiesioginio įpurškimo turbodyzeliai (TDI), išvystantys atitinkamai 103 kW/ 140 AG ir 125 kW/ 170 AG. Abi galingiausios Alltrack versijos (170 AG TDI ir 210 AG TSI) standartiškai komplektuojamos visų ratų pavara 4MOTION ir DSG transmisija.

Pasirinkus 140 AG TDI, visų ratų pavara tiekiama pagal užsakymą. Abu TDI varikliai – akivaizdus pavyzdys, kaip koncerno Volkswagen inžinieriams pavyko harmoningai suderinti dyzelinio variklio ir techniškai pažangios visų ratų pavaros 4MOTION bendrą veikimą: automobilis su 140 AG galios varikliu vidutiniškai sunaudoja 5,7 l dyzelino 100 km kelio (CO2 tarša: 150 g/ km), o automobilis su 170 AG galios varikliu – 5,8 l dyzelino 100 km kelio (CO2 tarša: 152 g/ km).

Naujasis Volkswagen Alltrack visuomenei bus pristatytas gruodžio 3 dieną prasidėsiančiame Tokijo automobilių salone, o pardavimus planuojama pradėti 2012 metų pradžioje.