Yvanas Mulleris tapo 2011 m. WTCC čempionu

Chevrolet“ FIA WTCC 2011 m. Čempionų titulą gamintojų įskaitoje pelnė dar rugsėjį, tuo tarpu pasaulio čempiono titulą pilotų įskaitoje šį savaitgalį, jau antrus metus iš eilės, užsitikrino ir komandos lenktynininkas Yvanas Mulleris.

Paskutiniosiose FIA WTCC 2011 pasaulio čempionato lenktynėse surengtose Makao mieste Kinijoje, titulą antrus metus iš eilės iškovojo „Chevrolet“ komandos lyderis, prancūzas Yvanas Mulleris. Tai jau trečiasis piloto titulas šioje lenktynių serijoje ir antrasis iškovotas už „Chevrolet“ vairo. Pergalę prancūzas iškovojo nuožmioje kovoje su savo komandos draugu Robu Huffu, kuris laimėjo abejas lenktynes Makao, tačiau to nepakako aplenkti komandos draugą pasaulio čempionato galutinėje įskaitoje. Yvanas Mulleris sezoną baigė turėdamas 3 taškų persvarą.

Chevrolet“ šiemet laimėjo 21-erias iš 24-verių sezono lenktynių. Automobilis atvedęs „Chevrolet RML“ komandą į pergalę – tai naujasis „Cruze 1.6 turbo“, dominuojantis lenktynių trasose nuo pat 2010-ųjų rugsėjo. Makao lenktynėse labiausiai nepasisekė trečiajam „Chevrolet“ komandos pilotui Alainui Menu, svariai prisidėjusiam siekiant čempiono titulo gamintojų įskaitoje 2011-ųjų sezono metu. Lenktynininkas pateko į avariją pirmąjame, pirmųjų Makao lenktynių rate ir nebegalėjo lenktyniauti visą lenktynių savaitgalį.

Galutiniai WTCC 2011 sezono rezultatai:

Pilotų įskaita

1. Y Mulleris („Chevrolet“), 433 taškai; 2. R Huffas („Chevrolet“), 430; 3. A Menu („Chevrolet“), 323; 4. T Coronelis (BMW), 233; 5. G Tarquini (SEAT), 202; … 12. D O’Young („Chevrolet“), 43; 15. C Bueno (Chevrolet), 25;

Gamintojų įskaita

1. „Chevrolet“, 973 taškai; 2. BMW, 583; 3. SEAT, 522; 4. „Volvo“, 154.

Robas Huffas: „Be jokios abejonės, tai buvo labai jaudinantis momentas. Padariau viską ką galėjau siekdamas titulo, bet to neužteko. Esu šiek tiek nusiminęs, kad pralaimėjau tokia maža persvara, tačiau tuo pat metu džiaugiuosi dvejomis pergalėmis šį savaitgalį bei sėkmingu sezonu. Ši sezoną mes su Yvanu iškovojome vienodai pergalių ir „pole pozicijų“, be to visą sezoną demonstravau gan stabilius rezultatus, visas lenktynes šiemet baigiau iškovodamas taškų. Yvanas mane smarkiai spaudė visą sezona, ne išimtis – ir pirmosios šio savaitgalio lenktynės, todėl neabejotinai gerokai patobulėjau kaip lenktynininkas. Sveikinu komandos draugą dar kartą įrodžiusį, kad jis yra vienas iš geriausių visų laikų kėbulinių automobilių lenktynių meistrų, o taip pat noriu dar kartą atkreipti dėmesį į puikų visos komandos darbą bei puikius santylius tarp manęs, Yvano ir Alaino. Kitąmet mes sugrįšime vėl ir aš jau dabar nekantraudamas laukiu pirmojo starto…“.

Yvanas Mulleris: „Be galo puiku vėl tapti čempionu. Ypač po tokio sunkaus savaitgalio čia, Makao. Šių metų sezonas buvo išties nepaprastas, nors man jis ir prasidėjo ne itin sėkmingai. Reikalai pasitaisė tik sezono viduryje. Prie to neabejotinai prisidėjo mano lenktynių inžinierius Chrisas Croninas ir visa komanda. Visų mūsų bendros pastangos davė vaisių ir leido man žengti pirmyn iki pat trilerį primenančio finalo… Žinojau, kad Robas gali pelnyti abi pergales čia Makao, todėl negalėjau sau leisti padaryti nė menkiausios klaidos. Čempionato baigtis sprendėsi paskutinėmis minutėmis ir esu visiškai tikras, kad vieną dieną Robas tikrai nugalės. Tai fantastiška diena visai mūsų komandai, o aš jaučiu didelį pasitenkinimą atliktu darbu”.

Ericas Nève: “Tikrai negalėjome tikėtis puikesnio, šio nepaprasto sezono finalo. Yvanas ir Robas vienodai nusipelnė šio titulo tačiau lenktynėse gali būti tik vienas nugalėtojas. Ypač džiaugiuosi tuo, kad šiandien abu mūsų pilotai surengė mums visiems nepakartojamą šou, kovėsi aršiai bet garbingai. Taip pat noriu pasveikinti visą mūsų komandą už jų profesionalumą bei darbą tobulai paruošiant automobilius kiekvienoms lenktynėms, nes nė karto šiemet techninės problemos nesutrukdė mums kovoti dėl pergalių trasose”.