Naujasis Lexus GS 450h komfortiškas, sportiškas ir taupus. Gamintojui pavyko rasti neblogą kompromisą.
Lexus modeliai su raidele „h“ reiškia hibridą. Išmėginome naująjį Lexus GS 450h – japonų atsaką E klasės Mercedes ir 5 serijos BMW. Europoje, taip pat ir Lietuvoje, jis pasirodys birželio mėnesį ir kainuos maždaug nuo 53 tūkst. eurų (182 850 Lt). Tai dvigubai daugiau už ne ką mažiau išvaizdų hibridinį korėjiečių Kia Optima (prekiauti šiuo modeliu Lietuvoje bus pradėta kitų metų pradžioje).
Vien tik elektra 450h turėtų nuriedėti du kilometrus ne didesniu kaip 64 km/h greičiu. Tačiau realybėje tai padaryti pasirodė neįmanoma. Bandant hibridą užmiestyje, vietoj gamintojo pažadėtų 5,9 l/100 km jis degino porą litrų daugiau. Priežastis paprasta: dinamiškas važiavimas hibridui netinka, tad nedidelės sąnaudos lieka daugiau teorinės. Aišku, mums pavyktų jas sumažinti, jei nuolatos važinėtume ekologiniu režimu. Tačiau „Sport“ ir „Sport+“ režimai šiam sportiškam sedanui tinka kur kas labiau.
Papildomai galima užsisakyti visus vairuojamus ratus: važiuojant nedideliu greičiu priekinės ir galinės ašies ratai pasisuka priešingomis kryptimis, didesniu – ta pačia. Įspūdis lyg važiuotum bėgiais.