Sportiškasis Astra GTC

Prieš metus trejų durų hečbeko koncepcinė versija buvo pristatyta Paryžiaus automobilių parodoje. Lapkričio mėnesį prekybos salonuose pasirodžiusio naujo Opel Astra GTC išvaizda skiriasi nedaug.

Pasak „Opel“ atstovų, sportiškas triduris hečbekas, gamintojo vadinamas kupė, su penkerių durų versija turi tik tris tokias pačias išorės detales – anteną, durelių rankenėles ir šoninius veidrodėlius. Palyginti su penkiaduriu hečbeku, Astra GTC yra 15 mm žemesnis, turi 10 mm ilgesnę ratų bazę, taip pat platesnes ratų tarpvėžes. Į trejų durelių automobilio bagažo skyrių telpa nuo 370 iki 1235 litrų.

„Opel“ sugebėjo rasti beveik idealų balansą tarp sportiškumo ir komforto. Pirmą kartą į Astra modelį montuojama priekinės ašies „HiPerStrut“ pakaba. Tai pagerino ratų valdymą ir sukibimą, taip pat padidino prispaudžiamąją jėgą įveikiant posūkį.

Astra GTC galima užsisakyti su adaptyvia „FlexRide“ važiuoklės valdymo sistema. Pakaba prisitaiko prie kelio sąlygų, greičio įveikiant posūkį ir vairavimo stiliaus. Galima pasirinkti tarp „Standard“, „Tour“ ir aktyvesnio „Sports“ režimų. Opel Astra GTC modeliai gali būti komplektuojami net su 20 colių dydžio ratlankiais.

Kol kas Astra GTC gamoje turi vieną turbodyzelinį 2.0 CDTI/165 AG ir trys benzininius 120–180 AG variklius. Nuo 2012 m. pradžios bus siūlomi ir modeliai su 1.7 turbodyzeliniais (110 arba 130 AG) varikliais ir bazine „Start-Stop“ sistema. Su šešių pavarų mechanine greičių dėže komplektuojama dyzelinė dviejų litrų jėgainė dirba gana triukšmingai, tačiau pasižymi geru 380 Nm sukimo momentu ir saikingomis degalų sąnaudomis. Tuo tarpu šiuo metu galingiausio 1.6 turbokompresorinio benzininio variklio galingumas yra 180 AG. Deja, važiuojant aktyviau degalų sąnaudos retai būna mažesnės nei 12 l/100 km.