„Opel” pardavimai Baltijos šalyse per 2011 metus išaugo 146 proc. lyginant su praėjusiais metais. Sausio – gruodžio mėnesiais parduota 1257 automobiliais daugiau. Per ši laikotarpį rinkos dalis taip pat žymiai didėjo. Per 2011 metus „Opel“ Baltijos šalyse viso pardavė 2117 automobilių.
Gruodis tapo vienu sėkmingiausių mėnesių, kuomet buvo parduota 208 automobilių, o tai yra 30 proc. daugiau lyginant su 2010 metų gruodžiu. Daugiausiai automobilių buvo parduota Estijoje, toliau sekė Lietuva ir Latvija. „Insignia“ buvo vienas sėkmingiausiai parduodamų gamintojo modelių Lietuvoje gruodį, dėl ko „Opel“ užėmė 2 – ją pardavimų apimties poziciją šalyje.
Visus praėjusius metus geriausiai perkami buvo „Astra“ šeimos automobiliai – 601 vienetų, o tarp jų „Astra Sports Tourer“ kompaktinis universalas, kurių parduota 341.
„Insignia” modelio pardavimai išlieka sėkmingi nuo pat jo debiuto pradžios 2008 metais. Praėjusiais metais šio „Opel” flagmano parduota 512 vienetų, toliau seka „Astra Classic III“, „Corsa“ bei „Meriva“.
Naujasis „Zafira Tourer”, kuris netrukus pasirodys prekyboje bei puikiai atrodanti, dizaino ikona „Astra GTC“ 2012 metais ir toliau didins pardavimų apimtis. Taip pat ir „Ampera“ – pirmasis elektromobilis tinkamas važinėti kasdien, sukūręs naują automobilių segmentą Europoje bei dar keletas naujų „Opel“ modelių taps solidžiu pagrindu augimui 2012 metais.