„Subaru“ atsakas konkurentamas


Nissan Qashqai, VW Tiguan ir kitų kompaktinių SUV modelių populiarumas Subaru automobilių gamintojui ilgą laiką nedavė ramybės. Japonai parengė deramą atsaką.

Frankfurto automobilių parodoje debiutavusį Subaru XV modelį vieni pirmųjų  išbandė Baltijos šalių žurnalistai. Serijinės gamybos modelis nedaug skiriasi nuo 2011 m. Šanchajuje parodyto koncepcinio. Naujasis krosoveris nėra išskirtinis gražuolis, bet nedailiu jį pavadinti neapsiverstų liežuvis. Jo genais abejoti netenka – tradicinės Subaru priekinės grotelės, žibintai ir, tikriausiai, kaip ir kituose šio japonų gamintojo modeliuose, ne itin kokybiškas, iš nebrangių medžiagų sukurptas automobilio salonas. Anaiptol…
Visada smagu kai viršijami lūkesčiai. Japonai atsižvelgė į europiečių pageidavimus, kurių pagrindinis – pagerinti salono kokybę. Tad prietaisų skydelis pagamintas iš minkšto plastiko, kuriame sumontuotas informacinis spalvotas 4,3 colio ekranas su puikia grafika. Vis dėlto Subaru automobiliai Lietuvoje mėgstami ne už gražias akis.
Jie vertinami už tolygiai paskirstytą visų varančių ratų pavarą, suteikiančią stabilumo kelyje ir geresnį pagreitį žiemą ir, žinomą, neprilygstamą pravažumą. Žiemą pusnyse užstrigsi nebent dugnu „gulęs“ ant sniego. Bet net tai neturėtų tapti kliūtimi Subaru XV automobiliui.

Didelė prošvaisa
Su Subaru Impreza platforma besidalinantis 4,45 m ilgio, 1,78 m pločio ir 1,57 m aukščio krosoveris 10 cm trumpesnis ir žemesnis už Forester, tačiau turi 10 cm  didesnį atstumą tarp ašių. Automobilyje priekyje ir ant galinės sėdynės pakankamai erdvu. Dėl neaukšto slenksčio ir dideliu kampu atsidarančių durelių į naująjį Subaru krosoverį lengviau įlipti ir išlipti. Gerą matomumą atgal užtikrina 20 proc. didesni nei kitų Subaru modelių šoniniai veidrodėliai. Subaru XV turi net 22 cm prošvaisą (žvelgiant iš šono to nepasakytumei), be to, turėdamas „Boxer“ opozicinį variklį gali pasigirti ir žemiausiu svorio centru tarp savo klasės atstovų. Visi modeliai komplektuojami su standartiniais 17 colių ratlankiais.