Naujasis Audi A6 allroad/Avant – bet kokiems keliams


Pirmųjų Audi A6 allroad quattro kartų, pasirodžiusių 2000 ir 2006 metais, automobiliai tapo tikrais nugalėtojais. Todėl Audi gamintojai tikisi, kad jų sėkmę pratęs ir trečioji karta.
Įvairiausiais talentais apdovanotas naujasis A6 allroad quattro išplečia A6 Avant gamą. Kai baigiasi asfaltas, naujasis automobilis važiuoja ir toliau. Pagerintos dinaminės savybės, o degalų sąnaudos, palyginus su ankstesniu modeliu, sumažintos net 20 procentų.

Kėbulo ir eksterjero dizainas
Naujasis A6 allroad quattro yra 4,94 metro ilgio, 1,9 metro pločio ir 1,47 metro aukščio. Taigi, jis keliais milimetrais aukštesnis už Avant. Iš sedano naujokas perėmė itin lengvos Audi konstrukcijos principus, o aliumininės jo dalys sudaro maždaug 20 procentų viso kėbulo. Bendras automobilio svoris, lyginant su ankstesniu modeliu, sumažintas 70 kilogramų.
Audi A6 allroad quattro pasižymi ne tik sportiška stovėsena ant kelio, bet ir vykusiai subalansuotomis proporcijomis, aštriomis linijomis ant tvarkingų paviršių, o stogo linija tarsi savaime įsilieja į plokščius galinius statramsčius. Audi siūlo progresyvią LED technologiją kaip papildomą pasirinkimą priekiniams ir galiniams žibintams. Xenon plus priekiniai žibintai gali būti derinami su adaptyviomis šviesomis, kurios užtikrina, kad kelias bus visada tinkamai apšviestas prie bet kokių situacijų.
A6 allroad quattro kėbulas sumontuotas šešiais centimetrais aukščiau nei A6 Avant. Lyginant šiuos automobilius, pastebima kitokia allroad apdaila, ypač žvelgiant į šoninius slenksčius, platesnius sparnus ir vienarėmes groteles su vertikaliais skersiniais. Nerūdijančio plieno apsauga saugo kėbulo apačią priekyje ir gale automobilio, o išmetimo sistema užbaigiama dviem suplokštintais duslintuvo antgaliais. Stogo bėgeliai sumontuoti ant dvigubų skersinių.
Ratų apvadai, buferiai ir slenksčiai nudažyti kontrastinga spalva. Audi taip pat siūlo viso kėbulo nudažymą derinant jį su pasirenkamu aliuminio eksterjero paketu. Java Braun spalva siūloma išskirtinai tik naujajam A6 allroad quattro.

Interjero ir bagažo skyrius
Audi A6 allroad quattro interjeras teikia itin daug erdvės dėl ilgos 2,91 metrų ratų bazės. Automobilis pasižymi ne tik elegantišku dizainu, bet ir išskirtinai aiškia ergonomika bei ypatingu atlikimo meistriškumu. Praplėstos automobilio funkcijos suderintos su MMI operacine sistema, kuri valdoma per spindintį aliuminį jungiklį. MMI derinama standartinėje automobilio įrangoje, taip pat joje yra kelionės kompiuteris su efektyvumo programa. Visapusiška saugumo sistema padeda sumažinti avarijų padarinius.
Vizualiai A6 allroad quattro išsiskiria apmušalų įvairove ir prietaisų skydu, kuris yra visiškai juodas. Kitos rafinuotos detalės – tai Santos Brown interjero spalva ir pasirenkami aliumininiai intarpai. Durų slenksčių apdaila taip pat pagaminta iš aliuminio ir yra papuošta „allroad“ atributika.
Naujojo A6 allroad quattro bagažo skyrius talpa – 565 litrai. Skląsčiai bagažo skyriuje padeda lengvai nulenkti galines sėdynes, padidinant bagažinę iki 1 680 litrų. Standartinė įranga paryškina praktišką naujojo modelio charakterį – tai įtempimo dirželiai kairiojoje sienelėje ir dvigubos bagažinės grindys.

Įranga ir Audi connect
Naujajam A6 allroad quattro Audi siūlo ir platų papildomos įrangos spektrą. Ekranai galvos lygyje projektuoja svarbią informaciją ant priekinio stiklo. Zoninis apšvietimas papuošia interjerą subtilia LED šviesa, o plačiomis reguliavimo galimybėmis pasižyminčios priekinės sėdynės papildomai siūlomos su vėdinimo ir masažo funkcijomis.
Kiti pranašumai – tai keturių zonų automatinis oro kondicionavimas, panoraminis stoglangis ir patogusis raktas, kuris gali visą laiką tūnoti vairuotojo striukės kišenėje.
Informacinių ir pramoginių įrenginių sistemą sudaro navigacinė sistema MMI Navigation plus su kietuoju disku ir liečiamuoju ekranu (MMI touch) ir visą žodį atpažįstančia balso valdymo sistema. Jos elektra valdomas, atlenkiamas aštuonių colių ekranas rodo ypatingai ryškų, kontrastingą vaizdą. Pažangi Bang & Olufsen garso sistema turi 15 garsiakalbių.
Naujasis A6 allroad quattro, jei kalbėtume apie ryšio technologijas, taip pat yra vienas modernumo įsikūnijimų. Pasirenkamas Bluetooth automobilinis telefonas jungiasi prie interneto per UMTS, o WLAN stotelė leidžia keleiviams naršyti internete ir skaityti elektroninį paštą. Specialiai vairuotojui pritaikytos tokios paslaugos, kaip visiškai nauja Audi internetinė eismo informacija ar Audi muzikinio interneto radijo duomenų srautas, nepertraukiamai perduodamos į automobilį. Taip pat galimos patrauklios paslaugos iš Google, įskaitant Google Earth, Google Street View ir balsu aktyvuojamą POI.

Vairuotojo pagalbos sistemos
Audi pagalbos ir saugumo sistemos suteikia dar daugiau pasitikėjimo vairuojant. Radaro pagrindu veikianti adaptyvi kruizo kontrolė su stop & go funkcija visada išlaiko naująjį A6 allroad quattro tinkamu atstumu iki priekyje važiuojančio automobilio. Važiuojant mažesniu nei 30 km/val. greičiu, sistema gali automatiškai pradėti maksimaliai stabdyti, jei aptiktų, jog gresia susidūrimas. ACC stop & go veikia kartu su Audi pre sense saugumo sistema, kuri galima įvairios komplektacijos.
Audi active lane pagalba padeda vairuotojui išsilaikyti tinkamoje eismo juostoje. Audi side assist padeda, kai keičiamos eismo juostos. Naktinio matymo pagalba padeda pamatyti pažymimus ekrane pėsčiuosiuos ir leidžia vairuotojui mažiau nervintis važiuojant tamsoje.
Vairuotojo informavimo sistema su poilsio rekomendavimo funkcija pastebi, kai vairuotojas pavargsta ir pataria vairuotojui stabtelėti poilsiui.
Įvairios aukščiausio lygio sistemos padeda pamiršti automobilio statymo vargus. Automobilio statymo sistema su 360 laipsnių ekranu perima net vairo kontrolę, nes parking system plus su 360 laipsnių kamera suteikia gerą matomumą visomis kryptimis. Keturios plataus kampo kameros fiksuoja vaizdą aplink automobilį, kuris gali būti atvaizduojamas per įvairių perspektyvų MMI monitorių.

Pavara

Naująjį A6 allroad quattro galima rinktis su vienu iš keturių galingų ir aukšto lygio V6 variklių – vienu TFSI benzininiu ir trimis TDI jėgos agregatais. Visi jie yra trijų litrų darbo tūrio su turbokompresoriumi ir tiesioginiu įpurškimu. Juose panaudotos tokios svarbios technologijos kaip Audi modulinio efektyvumo platforma, start-stop sistema ir inovatyvus terminis valdymas. Automobilių degalų sąnaudos, palyginus su ankstesniu modeliu, sumažėjo net 20 procentų.
3.0 litro darbo tūrio TFSI su mechaniniu kompresoriumi pasiekia 228 kW (310 AG) ir 440 Nm sukimo momentą. Jis A6 allroad quattro leidžia nuo nulio iki 100 km/val. pagreitėti per 5,9 sekundės ir pasiekti elektronikos apribotą 250 km/val. maksimalų greitį. Toks automobilis sunaudoja 8,9 litro degalų 100 km.
Trys 3.0 TDI versijos sukuria 150 kW (204 AG), 180 kW (245 AG) ir 230 kW (313 AG) galingumą. Sukimo momentas atitinkamai – 450, 580 ir 650 Nm.
Bazinė versija vidutiniškai sunaudoja 6,1 litrus degalų 100 km ir į aplinką išmeta 159 g/km CO2. Audi greitai pasiūlys itin maža emisija pasižyminčią švarią dyzelinę versiją su 180 kW (245 AG) varikliu. 3.0 TDI su dviem turbokompresoriais sukuria 230 kW (313 AG) pajėgumą ir pasižymi puikiu garsu. Jis A6 allroad quattro leidžia nuo nulio iki 100 km/val. pagreitėti per 5,6 sekundės, o tokio automobilio maksimalus greitis yra ribojamas elektronikos iki 250 km/val.
Galingiausios TDI versijos jėga sklandžiai perduodama per greitai pavaras jungiančią aštuonių laipsnių tiptronic pavarų dėžę. Kiti trys varikliai derinami su septynių laipsnių S tronic – sportiška dviejų sankabų transmisija. Dėl plačiai parinktų perdavimo santykių automatinės transmisijos su A6 allroad quattro leidžia važiuoti itin efektyviai. Vairuotojas pavaras gali jungti rankiniu būdu, įskaitant valdymą su papildomai montuojamos mentelėmis prie vairo.
Quattro nuolatinė keturių ratų pavara derinama su sukimo momento skirstymo sistema. Važiuojant dinamiškai ši sistema posūkyje stabdo ratus, kuriems trūksta apkrovos, kad šie nepradėtų slysti. Tai dar labiau padidina automobilio sukibimą ir jo valdymą. Pasirenkamas sportinis diferencialas nuolatos kintamomis proporcijomis skirsto galią tarp galinių ratų.

Važiuoklė
A6 allroad quattro važiuoklė sportiškumą derina su komfortu. Naujas elektromechaninis vairo stiprintuvas veikia jautriai ir itin efektyviai. Pasirenkamas dinaminis vairas reguliuoja vairo sukimo perdavimo santykį pagal važiavimo greitį.
Su Audi drive select sistema vairuotojas gali keisti vairo funkcijas, oro pakabos, akceleratoriaus pedalo, automatinės pavarų dėžės, sportinio diferencialo, automatinio oro kondicionavimo, apšvietimo ir adaptyvios kruizo kontrolės nustatymus. Efficiency režimu šios sistemos veikia labai  ekonomiškai. Jų funkcijos gali būti laisvai keičiamos Individual režime.
Adaptyvi oro pakaba, derinanti oro pakabos veikimą su valdomais amortizatoriais, – standartinėje automobilio įrangoje. Ji sužemina automobilio prošvaisą 15 milimetrų pasiekus didesnį greitį ir pakelia 35 milimetrais vieno mygtuko paspaudimu. Allroad režimas tinkamas grubiam kelio paviršiui. Dar daugiau – važiuojant nedideliu greičiu, vairuotojas gali pasirinkti pakėlimo režimą. Papildomai dešimt milimetrų pakeliamas automobilis gali dar lengviau įveikti duobes ir kitokius kliuvinius kelyje.
Audi A6 allroad quattro komplektuojamas su 18 colių penkių atramų lietais ratlankiais ir 235/55 dydžio padangomis. Audi ir quattro GmbH siūlo pasirenkamus ratus, kurių skersmuo siekia 18, 19 ir 20 colių. Dideli stabdžiai leidžia efektyviai mažinti greitį. Vairuotojas gali aktyvuoti važiavimo kalvomis funkciją keliaujant statesniais šlaitais. Ji priklausomai nuo kelio dangos sumažina automobilio greitį iki 10-20 km/val.
Naujasis Audi A6 allroad quattro Vokietijoje pasirodys 2012-ųjų pavasarį. 150 kW (204 AG) 3.0 TDI versija kainuos 54 600 eurų