Ne itin saugus mažylis

Atnaujintas ir nebrangus Renault Twingo mažylis ketina susigrumti su naujuoju VW Up. Gaila, bet prancūzų modelio bazinėje komplektacijoje ESP nesiūloma net už papildomą kainą.

Antros kartos Twingo, pasirodęs 2007 m., buvo įprastas ir niekuo neišsiskiriantis miesto automobilis. Jis neturėjo 1993 m. pradėto gaminti savo pirmtako šarmo. Pirmos kartos Twingo žvelgė naiviomis it šunelio akimis ir buvo mėgstamas dėl išskirtinės išvaizdos. „Renault“ koncernas tikisi, kad atnaujintas modelis savo išvaizda vėl pavergs pirkėjus.

Jis turi naujus žibintus ir kitokį buferį, o labiausiai į akis krinta apvalūs priekiniai rūko žibintai. Buvo atnaujintas ir salonas, taip pat siūloma daugiau papildomos įrangos – informacinis kompiuteris ir greičio palaikymo sistema. Be to, jau bazinės įrangos mažylis turi vairo stiprintuvą, elektra valdomus langus ir centrinį užraktą. Deja, ESP elektroninė stabilumo sistema galima tik už papildomus 1035 litus.

Mažas, bet greitas

Išbandytoje sportiškoje „Gordini“ versijoje ESP sistema yra bazinės įrangos sąraše, tačiau tokia mašinytė Vokietijoje kainuoja 48 990 litų. Reikia pripažinti, kad 1.2 l/102 AG turbobenzininis variklis – tikras viesulas. Žvalus varikliukas sukasi smagiai, dirba gana oriai ir net važiuojant aukštais sūkiais nėra per daug triukšmingas. Bene didžiausias priekaištas – vairo sistema galėtų dirbti tiksliau.