„Renault Megane Collection 2012“ varoma „Energy“ varikliais


„Renault“ pristatė prekės ženklo kokybės pavyzdžio – „Mégane“ 1 – asortimento pokyčius išleisdama modelio „Collection 2012“ liniją.
Automobilio priekis tapo šiuolaikiškesnis dėl šviesos diodų dieninių žibintų, o kokybę dar labiau išryškina pridėtos žvilgančios juodos ir chromuotos stiliaus detalės, simbolizuojančios bendrus asortimento patobulinimus.
„Mégane Collection 2012“ savo klasėje išsiskiria kaip efektyviausiai kurą naudojantis automobilis dėl trijų naujų variklių: „Energy“ dCi 110, „Energy“ dCi 130 ir visiškai naujo 115 arklio galių „Energy“ TCe 115. Pastarasis yra galingiausias 1,2 l benzininis variklis rinkoje. Jo kombinuoto ciklo degalų sąnaudos – ypač žemos (5,3 l/100 km, atitinka 119 g CO2/km), o tai leidžia „Mégane“ su pilnu degalų baku įveikti apie 1 000 km lyginant su dyzeliniais modeliais.
Siekiant padidinti komfortą ir automobilio saugumą „Mégane Collection 2012“ pasižymi tokiomis vairuotojui skirtomis pagalbinėmis priemonėmis kaip „Visio System®“ ir „Hill Start Assist“. Šios sistemos pirmiausia pasirodė „Scénic Collection 2012“ versijose.
„Mégane Collection 2012“ Europoje bus pradėta pardavinėti 2012 m. kovą, per metus automobilis pasirodys visame pasaulyje (Turkijoje, Izraelyje, Maroke, Alžyre, Tunise, Pietų Afrikoje, Rusijoje ir Argentinoje).

Modernesnė automobilio priekio išvaizda
„Mégane Collection 2012“ buvo atlikta daug smulkių stiliaus pakeitimų, palyginus su originaliomis modelio linijomis, pasiteisinusiomis tarp klientų. Automobilio priekis su charakteringais dieniniais šviesos diodų žibintais atrodo modernesnis. Buferis – su juoda žvilgančia apdaila ir chromuotais akcentais. Peržiūrėtas linijos ratų asortimentas. Visi šie pakeitimai atspindi dėmesį, kuris buvo skirtas kokybei – sričiai, kurią „Renault“ mato kaip prioritetą. Automobilio salonas pasižymi nauja interjero apdaila, į kurią įeina ir trys skirtingi (priklausomai nuo rinkos) dviejų tonų odos / Alcantra audinio paketai. „Bose“ versija turi savo įrangos lygį, o „GT“ ir „GT-Line“ apdailą sustiprino specialūs bumerango formos šviesos diodų žibintai, raudoni, dekoratyviniai apmušalų dygsniai, sportinis vairas su atramomis nykščiams ir „Renault Sport“ ženklu pažymėtos durelių slenksčių apsaugos bei prietaisų skydelio apdailos juostelė, primenanti, jog „GT“ ir „GT-Line“ versijos priklauso „Renault Sport“ šeimai. Dar vienas, bet nemažiau svarbus pokytis – išplėstas „Mégane Collection 2012“ galimų kėbulo spalvų sąrašas pridėjus Majorelle mėlyną (angl. Majorelle Blue) bei perlamutrinę baltą (angl. Pearlescent White) spalvas.

Mégane Collection 2012“: „Energy“ galia po gaubtu
„Mégane Collection 2012“ yra pirmasis „Renault“ modelis, kurį bus galima įsigyti su trimis naujais „Energy“ varikliais, suderinančiais vairavimo malonumą ir kuro vartojimo efektyvumą. Jie – naujos kartos sumažinimo rezultatas, sukurtas remiantis „Renault“ patirtimi F1, leidusia suformuoti šiame asortimento lygyje precedento neturinčius technologijų paketus, turinčius „Stop&Start“ sistemą su lėtėjimo / stabdymo energijos kompensavimu. Dėl rūpestingai suderintos akustikos šie varikliai pasižymi diskretišku, švelniu garsu, kurio lygis yra perpus mažesnis, lyginant su varikliais, kuriuos pakeičia naujieji „Energy“.
„Renault“ „Energy“ TCe 115 – benzininių variklių sugrįžimas: „Renault“ „Energy“ TCe 115 yra pirmasis „Renault“ benzininis variklis, turintis tiesioginį degalų įpurškimą ir turbo pakrovimą efektyvesniam degalų naudojimui. Naujasis 1 198 kubinių centimetrų blokas, pasiruoštas pakeisti 1,6 16V, pasižymi tiek papildoma galia (5 AG daugiau iki 115 AG), tiek 40 Nm iki 190 Nm pakilusiu aukščiausiu sukimo momentu (90 proc. šios reikšmės gali būti pasiekiama nuo 1 650 aps./min.). Jo lankstumas ir greitėjimas nuo žemo sūkių skaičiaus yra panašus į dyzelinio variklio. „Renault“ „Energy“ TCe 115 ne tik yra geriausiomis rinkoje charakteristikomis pasižymintis 1,2 l benzininis variklis, bet ir ypač efektyviai naudoja energiją – jo degalų sąnaudos yra 25 proc. mažesnės. Šio variklio varomos „Mégane Collection 2012“ versijos 100 km įveikti sunaudoja tik 5,3 l degalų (NEDC ciklu), t. y. sutaupo 1,5 l/100 km, tai – šios klasės benzininio automobilio rekordas. Automobilio CO2 emisijos yra sumažintos iki 119 g/km, o jo nuvažiuojamas atstumas su pilnu degalų baku siekia apie 1 000 km – panašius atstumus įveikia dyzelinu varomi modeliai.
„Mégane Collection 2012“ bus galima įsigyti su dviem geriausiais savo klasės dyzeliniais varikliais, kurie suderina vairavimo malonumą ir mažiausias degalų sąnaudas rinkoje.
Naujasis dyzelis „Energy“ dCi 110: geriausiai parduodamas „Mégane“ asortimento 1,5 dCi variklis buvo reikšmingai pakeistas panaudojus 2011 m. „Energy“ dCi 130 varikliuose pristatytą technologiją. Šio variklio degalų sąnaudos buvo sumažintos beveik 12 proc., iki 3,8 l/100 km, tai atitinka mažesnes nei 95 g/km CO2 emisijas ir leidžia „Mégane“ būti vienu iš trijų efektyviausiai energiją vartojančių segmento modelių. Nepaisant atliktų pokyčių, variklio darbas nesuprastėjo. Aukščiausias sukimo momentas padidėjo 20 Nm iki 260 Nm, pasiekiamų nuo gana žemų 1 750 aps./min.
„Renault“ „Energy“ dCi 130: šis 1,6 l dyzelinis variklis turi 130 AG ir 320 Nm sukimo momentą, todėl jis – galingiausias savo dydžio variklis rinkoje. Su juo malonu vairuoti dėl spartaus greitėjimo jau nuo 1 750 aps./min. Po „Mégane“ gaubtu esančio variklio NEDC kombinuoto ciklo degalų suvartojimas yra vos 4 l/100 km, tai – 20 proc. mažiau lyginant su ankstesniuoju 1,9 dCi 130 varikliu. CO2 emisijos siekia 104 g/km, o tai suteikia teisę į „ekoginę susbsidiją“, teikiamą Prancūzijoje.
Naudingos, prieinamos technologijos dar ramesniam važiavimui
Labiau negu bet kada anksčiau sustiprintas kasdienis saugumas, leidžiantis lengviau vairuoti ir didinantis keliavimo komfortą, yra „Renault“ prioritetas.
„Mégane Collection 2012“, kaip ir „Renault Scénic“ bei „Grand Scénic“, galima užsisakyti su „Visio System®“ sistema, kuri turi ant priekinio stiklo, už galinio vaizdo veidrodėlio pritvirtintą kamerą. Ji pagerina matomumą vairuojant naktį ir padeda išlaikyti vairuotojo budrumą dėl dviejų funkcijų, kurias šio tipo sistema turi pirmoji.
Automatiškas perjungimas iš tolimųjų į artimųjų šviesų žibintus: vairavimas naktį reikalauja absoliutaus budrumo, ypač kalbant apie apšvietimo optimizavimą siekiant maksimalaus matomumo netrukdant kitiems eismo dalyviams. „Visio System®“ kamera pagerina kelio matymą naktį nuolat skanuodama priekyje esantį kelią. Kai tik natūrali šviesa ar gatvės apšvietimas yra per silpnas ir nefiksuojamos jokios kitos transporto priemonės, sistema automatiškai įjungia tolimųjų šviesų žibintus esant didesniam nei 45 km/h greičiui. Vairuotojui nebereikia rūpintis šviesų perjunginėjimu, nes tą daro „Visio System®“, leidžianti vairuotojui pasinaudoti tolimųjų šviesų teikiamais privalumais nuo keturių iki penkių kartų ilgiau, lyginant su žibintų valdymu be sistemos. Matomumas padidėja iki 100 m (vietoje 30) ir sumažėja rizika susidurti su kliūtimi.
Išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimas: jei kamera užfiksuoja, jog transporto priemonė, tikėtina, nenumatytai išvažiavo iš užimtos eismo juostos, pasigirsta garsinis įspėjimas. Tokie atvejai, dažniausiai nutinkantys dėl mieguistumo ar sumažėjusio vairuotojo budrumo, yra pagrindinė eismo įvykių priežastis, ypač greitkeliuose. Jei iš pažymėtos eismo juostos yra išvažiuojama be įjungtų posūkio ženklų, automatiškai aktyvuojami vaizdo ir garso įspėjimai.
Vairavimo malonumą taip pat didina naujoji „Hill Start Assist“ funkcija. Ji yra sujungta su elektroniniu automobilio statymo stabdžiu, todėl, kelias sekundes laikydama nuspaustus stabdžius, ji suteikia transporto priemonei galimybę pajudėti nepavažiuojant atgal. „Motorway Mode“ rodyklės palengvina vairavimą: lengvas prisilietimas prie rodyklės kojelės įjungia tris žibintus, kurie perspėja kitus eismo dalyvius apie vairuotojo ketinimus persirikiuoti. Automobilio statymo manevrus palengvina kamera, esanti automobilio gale – ji leidžia aiškiai matyti artimiausią automobilio aplinką ir atvaizduoja jo trajektoriją, taip pagelbėdama vairuotojams pakoreguoti judėjimo liniją. Automobilyje esanti dvigubos zonos automatinė klimato kontrolė dabar turi toksiškumo jutiklį, kuris stebi salono oro kokybę ir, kai būtina, automatiškai aktyvuoja oro recirkuliaciją.

„Mégane Collection 2012“ pasižymi technologijomis, kurios prisidėjo prie modelio sėkmės. Visiškai nauja „R-Plug&Radio+“ garso sistema dabar turi laisvų rankų Bluetooth® telefoniją ir jungiamumą, garso transliavimą, „Plug&Music“ jungtį bei USB/jack lizdus, kurie leidžia kontroliuoti mobiliuosiuose įrenginiuose esančią muziką sumontuotais ant vairo mygtukais. Taip pat galima įsigyti „Carminat TomTom®“ navigaciją su „LIVE“ paslaugomis („HD Traffic“, realaus laiko informacija apie eismą ir t. t.) bei specialiai suprojektuotą „Bose®“ erdvinio garso sistemą.

„Renault Mégane“: „Renault Quality Made“ kampanijos pavyzdys
„Mégane Collection 2012“ automobiliai yra gaminami Palensijoje (Ispanija), laikantis griežtų gamybos standartų, kurie garantuoja nepriekaištingą kokybę.
Modelis neseniai dalyvavo kampanijoje, kurioje buvo pristatoma prancūziška kokybė. Automobilis pasitarnaus, kaip tarptautinis ir geriausias „Renault“ grupės ekspertiškumo šioje asortimento dalyje pavyzdys nuo pradinės konstrukcijos iki automobilių salonų.

Jean-Pierre Vallaude (Kokybės vyresnysis viceprezidentas): „Mégane“ yra patikimas „Renault“ transporto priemonių kokybės ambasadorius dėl išskirtinio automobilio patikimumo ir pastebimos kokybės – savybių, kurios buvo tobulinamos sulig kiekvienu nauju modeliu. „Mégane“ skirta tapti „Renault“ automobilių kokybės etalonu visame pasaulyje…“
Geriausiai perkamas „Renault“ prekės ženklo modelis „Mégane“, kurio pardavimai 2011 m. siekia 235 000, o nuo pristatymo 2008 m. pabaigoje – 730 000 vnt., šiandien išsiskiria kaip vienas patikimiausių automobilių savo segmente. Šis patikimumas yra pripažįstamas žiniasklaidos (pavyzdžiui, „L’Automobile“ išrinktame patikimiausių šimtuke), jį pabrėžia nepriklausomos organizacijos, pavyzdžiui, Vokietijos ADAC, modeliui skyrusi aukštas vietas atitinkamose savo klasifikacijose.
Įsipareigojus tęsti 2003 m. „Renault“ atliktus patobulinimus, su „Mégane III“ susijusių patikimumo klausimą liečiančių įvykių kelyje per pirmus metus sumažėjo 40 proc., lyginant su modelio pirmtaku.
Prie šių rezultatų prisidėjo sustiprintos „Mégane III“ konstrukcijos bei patvirtinimo procesai, apėmę ir patvarumą, ir automobilio senėjimą. Pavyzdžiui, projektavimo fazėje, siekiant užtikrinti nepriekaištingą patikimumą ir pagerinti tiek veikimo, tiek išvaizdos ilgaamžiškumą, palyginus su „Mégane II“, buvo vertinama net 100 specifinių taškų. Ypatingas dėmesys buvo skirtas garso sumažinimui gerinant sandarinimą ir elektroninių komponentų patikimumą.

„Mégane R.S. Collection 2012“: daugiau arklio galių ir didesnis sukimo momentas dar veržlesniam darbui
„R.S. Dynamic Management“ „Mégane R.S. Collection 2012“ automobiliui suteikia 15 papildomų AG ir 20 Nm papildomo sukimo momento. Pasirinkęs sportinį režimą vairuotojas gali pasinaudoti 265 AG/195 kW aukščiausiai galia bei iki 360 Nm siekiančiu sukimo momentu (riboto leidimo „Trophy“ versija) ir pajusti dar staigesnį automobilio greitėjimą. Dėl šios „Renault Sport“ inovacijos galima išnaudoti visą „Mégane R.S.“ potencialą, ypatingai sportinėse trasose. Taip pat iš naujo buvo įvertintas „Mégane R.S.“ variklio leidžiamas garsas, siekiant užtikrinti, kad jis teiktų pasitenkinimą esant bet kokiam sūkių skaičiui dėl atviresnės išmetamojo vamzdžio konstrukcijos ir sustiprinto garso vamzdžio.
Automobilio priekis dabar yra išraiškingesnis, o F1 stiliaus „Renault Sport“ modeliuose esantis priekinio buferio aerodinaminis sparnas turi dvejomis eilėmis išdėstytus šešis šviesos diodus. Automobilio priekiniai žibintai yra su sportiniais juodais apvadais. Naujo dizaino 18 colių lengvojo lydinio ratų centre ir „Trophy“ versijos ratlankių centre yra „R.S.“ logotipas, automobilio savininkai dabar gali rinktis naują „R.S. Red Design Pack“ (liet. Raudono dizaino paketas), į kurį įeina plona raudona juostele dekoruotas priekinio buferio aerodinaminis sparnas, šoniniai slenksčiai ir difuzorius. Nauja interjero apdaila pasižymi raudona dekoratyvine siūle ant vairo, pavarų perjungimo svirties ir prietaisų skydelio. Nauji, išskirtiniai dviejų tonų – šviesiai pilki ir anglies spalvos – apmušalai gali būti įsigyjami pasirinktinai, kaip ir medžiaginės ar odinės „Recaro“ sėdynės. Kitos sportinės detalės yra centrinė konsolė ir oro ventiliacijos apvadai su juodo lako apdaila bei anglies įspūdį sudaranti apdaila durims.
Dėl išskirtinių dinaminių privalumų, „Mégane R.S.“ išsiskiria kaip geriausiai parduodamas, našus C segmento kupe. Nuo 2010 m. sausį įvykusio pristatymo Europoje, Rusijoje, Argentinoje, Čilėje, Australijoje, Japonijoje ir Pietų Afrikoje automobilį įsigijo 12 500 pirkėjų visame pasaulyje. 2011 m. birželį automobilis pasiekė naują rekordą per 8 min 8 s įveikęs ratą Nürburgringe ir tapęs greičiausiu automobiliu su priekiniais varomaisiais ratais, įveikusiu „Nordschleife“ trasą. Pasaulio spaudos pripažintas „Mégane R.S.“ yra laimėjęs keturis apdovanojimus ir yra dažnai lyginamas su prestižiniais superautomobiliais dėl teikiamo vairavimo malonumo. „Renault Sport“ pademonstravo „Mégane R.S.“ potencialą automobilių sporte su „Mégane R.S. N4“, kuris laimėjo savo klasėje Belgijos ir Vokietijos ralio pirmenybėse.

„Energy“ varikliai: „Renault“ F1 technologinis meistriškumas masinės gamybos automobilių varikliams, kad jais galėtų pasimėgauti visi automobilistai
„F1 mums suteikia išskirtinį poligoną naujų technologijų išbandymui ekstremaliomis sąlygomis“, – sako „Renault“ vykdomasis direktorius Carlos Tavares. – „30 metų trunkantis mūsų įsipareigojimas sportui leido mums išvystyti savo sumažinimo (angl. downsizing) kompetenciją, kovoti su trintimi ir valdyti vėsinimą, t. y. viską, kas prisideda prie efektyvesnio transporto priemonių energijos naudojimo nepaveikiant vairavimo malonumo.“
Dešimties Konstruktoriaus pasaulio taurių laimėtoja „Renault“ technologines žinias, reikalingas F1 trasoje, pritaikė naujo „Energy“ variklių asortimento vystymui. Philippe Coblence ir Jean-Philippe Mercier, žmonėms daugiausiai prisidėjusiems prie „Renault“ V10 sėkmės 1990-aisiais, buvo patikėtas inžinerinis naujųjų „Energy“ dCi 130 ir „Energy“ TCe 115 variklių vystymas. Jų įgūdžiai ir F1 išbandyti sprendimai masinės gamybos automobiliams pasitarnavo pritaikant sumažinimo iki naujų ribų koncepciją. „Energy“ varikliai pasižymi savo asortimento lygyje precedento neturinčiu technologijų rinkiniu bei 25 proc. siekiančiu mažesniu kuro suvartojimu, lyginant su varikliais, kuriuos jie pakeičia.