Hibridas prancūziškai


Vidutinėje automobilių klasėje „Peugeot“ kol kas neturi kuo pasigirti ir nusileidžia konkurentams. Gal naujas hibridinis modelis išgelbės?

Peugeot automobilių gamintojui sekasi nekaip. O jei tiksliau – blogai. Taip blogai, kad šiuo metu prancūzai su gimininga Citroën marke svarsto galimybę susijungti su „Opel“ gamintoju. „Peugeot“ gamina ir parduoda vis mažiau automobilių, o techniniu požiūriu jie jau seniai nėra avangarde (priekyje).
Ir tik 2011 m. koncernas pristatė Peugeot 508 – naujovišką ir puikiai atrodantį automobilį. Naujasis dyzelinis Peugeot 508 RXH hibridas yra trečias PSA koncerno hibridinis modelis su dyzeliniu varikliu (anksčiau pasirodė Peugeot 3008 Hybrid4 ir Citroën DS5 Hybrid4).  „Auto Bild“ žurnalistai gavo teisę vieni pirmųjų išbandyti šį hibridą-universalą. Jo priekinius ratus suka 137 AG dyzelinis, o galinius – 37 AG elektrinis varikliai. Šis tandemas itin vykęs. Peugeot 508 RXH įsibėgėja galingai, abiejų variklių darnų darbą prižiūri kompiuteris. Pasirinkus nuolatinę visų varančiųjų ratų pavarą, su pilnai įkrautu akumuliatoriumi 4 km ir ne didesniu nei 70 km/h greičiu galima važiuoti tik elektros režimu. Praktikoje visos šios sistemos veikia puikiai. Ir nepaisant 200 AG galios, 508 RXH tenkinasi vos 4,1 l /100 km degalų.