Ispanijos Figueruelo gamykloje pagamintas 11 – milijonasis „Opel“ automobilis

· „Meriva” tapo 11 – milijonasis „Opel” automobilis ir buvo pagamintas Figueruelo gamykloje (Ispanija)

· 1.7 CDTI 110 AG/88 kW versija su 6 laipsnių automatine transmisija keliaus į Italiją

· „Opel” kompaktinis funkcionalumo čempionas dabar su mažesne anglies dvideginio tarša ir degalų sąnaudomis

Riuselsheimas/Figueruelas. „Opel” iškilmingai pažymi sukaktį, kai Ispanijos Aragono regiono Figueruelo miestelyje (Saragoso provincija), esančioje kompanijos gamykloje, buvo pagamintas 11 – milijonasis automobilis – 1,7 CDTI „Meriva“ turinti 110 AG/88 kW variklį ir 6 laipsnių automatinę transmisiją, kuri visai neseniai debiutavo dyzelinėse „Meriva“ versijose.

Išskirtinio skaičiaus „Meriva“ su „Cosmo“ įranga bei „Casablanca White“ išorės kėbulo spalva iškeliaus į Italiją, kurios rinkoje šie vienatūriai yra vieni populiariausių. Europos vienatūrių segmento lyderė yra patogi į/išlipti, nes galinės „FlexDoors“ durys atsidaro priešinga kryptimi.
Automobilis iš gamyklos buvo išvairuotas Antonio Cobos, „General Motors“ direktoriaus Ispanijos rinkai bei Luisos Ferdinandos Rudi, Aragono regiono prezidentės. „11 – milijonasis „Opel Meriva“ – tai daugelio metų ir daugelio žmonių bendro darbo rezultatas, kurį pavyko pasiekti,“ – sako A.Cobos.

Toks gamybos skaičius Ispanijoje pasiektas dar labiau praplėtus „Meriva“ pasiūlą. Į šį modelį dabar montuojami optimizuoti varikliai, turintys daugiau galios, bet sunaudojantys mažiau degalų. Tai puiki žinia kainai jautriems klientas: naujas 1,4 LPG „ecoFlex“ variklis yra itin taupus, o anglies dvideginio tarša tik 124 g/km.

Degalus taupanti „Start/Stop” įranga montuojama su įvairios galios 1,4 l varikliais. 88 kW/12 AG varianto degalų sąnaudos nuo ankstesnių 5,9 l sumažėjo iki 5,7 l 100 km. Inžinieriai sukūrė ir versiją su 6 laipsnių pavarų dėže, sukamasis momentas siekia 200 Nm, tai yra 25 Nm daugiau nei versijoje su 5 laipsnių pavarų dėže. Todėl dabar funkcionalumo čempionę „Meriva“ vairuoti dar maloniau, nes nereikia taip dažnai perjungti pavarų laipsnius.

Dabartinio nuo ankstesniojo 1,7 CDTI su automatine transmisija variklio galia yra didesnė 10 AG, o anglies dvideginio tarša neviršija 160 g/km, tai yra, 8 gramais mažiau nei pirmtako. Benzininis variklis su automatine transmisija taip pat netrukus bus siūlomas klientams.

Vairuotojai, kuriems svarbi kaina ir yra neabejingi gamtos taršos problemoms, nuo šiol galės rinktis suskystintomis gamtinėmis dujomis varomą 1,4 l, 88 kw/120 AG variklį su turbina, kuris vieno mygtuko paspaudimu gali virsti benzinine versija.