Ant patobulinto „Opel FlexFix” laikiklio galima įtvirtinti net 4 dviračius

• Ant antros kartos „FlexFix” įrangos galima talpinti didesnį svorį bei elektrinius dviračius

• Puikus priėjimas prie galinių bagažinės durų net ir esant pritvirtintiems dviračiams

• Lengvai naudojama dėl mažo aukščio, nereikia papildomų įrankių

Riuselheimas. Į „Astra Sports Tourer” bei „Zafira Tourer” modelius pradėta montuoti patobulinta antros kartos „FlexFix” įranga dviračiams gabenti, galinti įtvirtinti net 4 dviračius. Tokia inovatyvi sistema yra tik „Opel” automobiliuose, montuojama galiniame buferyje ir leidžia patogiai gabenti dviračius. Todėl atostogos ar savaitgalio išvykos su šeima bei draugais tampa dar malonesnės.

Tobulesnė „Opel FlexFix” įranga „Astra Sports Tourer” ir „Zafira Tourer” automobiliuose leidžia gabenti du dviračius, kaip ir „Corsa”, „Meriva”, penkių durų „Astra” ir „Antara” modeliuose. Tačiau dabar ji dar novatoriškesnė ir išlaiko didesnį svorį. Pirmieji du dviračiai gali sverti daugiau kaip 30 kg (dviratis dažniausiai sveria apie 20 kg). Tai reiškia, kad nauja, patobulinta sistema leidžia gabenti sunkesnius nei įprasti elektrinius dviračius.

Antros kartos „FlexFix” įrenginio komplektą papildė dar vienas adapteris, kuris gali įtvirtinti papildomus du dviračius, sveriančius iki 20 kg. Tad visas komplektas leidžia gabenti iki 80 kg sveriančius dviračius. Specialūs laikikliai su guminiais įdėklais saugiai ir patikimai įtvirtina dviračius kelionei. Nauja „FlexFix“ sistema turi saugos užraktą, todėl automobilį palikus be priežiūros, dviračių nenugvelbs ilgapirščiai.

Kitas antros kartos minėtos įrangos pranašumas yra tai, kad net ir pritvirtinus dviračius, galima atidaryti galines duris ir patogiai patekti į bagažo skyrių.

Patogus, stacionarus, ergonomiškas lankstumas iškirtinai tik „Opel“ modeliuose

„Opel” yra vienintelis automobilių gamintojas, siūlantis stacionarų, visiškai integruotą „FlexFix“ dviračių laikiklį. Itin patogiai naudojamam įrenginiui nereikia jokių papildomų įrankių. Jis įmontuotas į galinį buferį ir visai nepastebimas, kai nenaudojamas. Tai puikus „Opel“ lankstumo pavyzdys.

„Opel FlexFix“ sistema patraukli dėl savo ergonomiškumo: lyginant su kitomis dviračių įtvirtinimo priemonėmis, pavyzdžiui, laikikliu ant stogo, dviračių nereikia sunkiai kilnoti aukštai virš galvų, nes „FlexFix“ laikiklis įrengtas žemai.

Vokietijos stuburo ligų gydytojų asociacijos (AGR – „Action for Healthy Backs“) nariai pabrėžė, kad „Meriva”, įskaitant ir „FlexFix” laikiklį, yra pirmasis pasaulyje gaminamas automobilis, pelnęs apdovanojimus už ergonomikos koncepciją. Dviračius gabenant įtvirtinus laikikliu automobilio gale, netaikomas 120 km/h greičio apribojimas, kuris galioja juos vežant ant automobilio stogo. Tvirtai įmontuotas „FlexFix“ laikiklis yra saugus staigiuose posūkiuose ar susidūrimo metu. Važiuojant atbuline eiga, jei laikiklis yra naudojamas, vairuotojas įspėjamas garso signalu. „Corsa“, „Meriva“ ir penkių durų „Astra“ modeliuose „FlexFix“ laikiklio kaina prasideda nuo 590 eurų (kaina Vokietijoje, rekomenduojama prekybos vietose su mokesčiais) ir 650 eurų modelyje „Antara“. Naujai patobulintą „FlexFix“ sistemą už 690 eurų galima užsisakyti „Astra Sports Tourer“ ir už 790 eurų „Zafira Tourer“ modeliuose. Specialus antros kartos laikiklio adapteris, kuriuo galima gabenti dar du papildomus dviračius, kainuoja 227,30 eurų