Lieknesnis ir žvalesnis


Nauji varikliai ir šiek tiek kitokia išvaizda: „Renault“ pristatė atnaujintą Megane modelį.

Prancūzų kompaktinis Renault Megane automobilis gatvėje neliks nepastebėtas. Nors antros kartos Megane ekstravagantiška išvaizda daug kam nepatiko, nuo 2008 m. gaminamas trečios kartos modelis žavi savo elegantiškomis linijomis. Tad gamintojas tik šiek tiek atnaujino modelio išorę. O didžiausios naujovės slypi po variklio dangčiu.
Atnaujintame Megane bus sumontuoti naujos kartos, taupūs, bet pakankamai galingi varikliai. Modeliai bus komplektuojami su 1.2/115 AG benzininiu ir 1.5/115 AG ir 1.6/130 AG dyzeliniais varikliais. Bandomojo važiavimo metu išmėginome mašiną su naujuoju 1.2 TCe varikliu. Šis variklis turi tiesioginį įpurškimą, „Start-Stop“, stabdžių energijos rekuperacijos sistemas ir dar keletą techninių naujovių. Nors ir turėdamas nedidelį darbinį tūrį jis pasiekia 115 AG ir maksimalų 190 Nm prie 2000 aps./min sukimo momentą.
Mažasis ketverių cilindrų motoras dirba užtikrintai nuo pat mažiausių apsukų, automobilis greitėja žvitriai, o salone tvyro stebėtina tyla net ir važiuojant dideliu greičiu. Iki 100 km/h Megane įsibėgėja per 10,9 sekundes, pasiekia maksimalų 185 km/h greitį ir vidutiniškai sudegina vos 5,3 l/100 km benzino.