Mažasis CLS brolis

Tarp vokiečių Premium automobilių gamintojų „Mercedes“ atsilieka nuo „Audi“ ir BMW. Bet su kompaktiniu ketverių durų kupė siejamos didelės viltys.

„Daimler AG“ kompanijoje džiaugsmas ir ašaros vienu metu. 2011 m. kompanija pardavė rekordinius 1,36 milijonus automobilių ir susižėrė 6 milijardų eurų pelną! Ir vis tiek nepavijo pagrindinių konkurentų. Atėjo laikas susigrąžinti lyderio poziciją.

Pirmasis žingsnis buvo naujas A klasės Mercedes hečbekas – itin sportiškas ir nė iš tolo neprimenantis pirmtako. O Pekino automobilių parodoje išvydome Compact Style Coupe – būsimą CLA ketverių durų kupė prototipą. Jis pagamintas naudojant tą pačią MFA platformą kaip ir A klasės Mercedes. Konkurentų mažiausias Audi A3 sedanas ir 1 serijos BMW GT pasirodys tik po metų.

Pagrindinis „Mercedes“ dizaineris Gordenas Wageneris pagaliau atrado sėkmės receptą. Kaip ir A klasės Mercedes, taip ir CLA yra itin dinamiškų linijų. Šiam modeliui praktiškumas ir erdvė – antraeilis dalykas. Tačiau jis nėra mažas – mašinos ilgis siekia 4,63 m, o tai jau vidutinės automobilių klasės segmentas.

Koncepcinis modelis turi keturių cilindrų 2.0/211 AG tiesioginio įpurškimo turbobenzininį motorą, septynių pavarų dviejų sankabų automatinė greičių dėžę ir visus varančiuosius ratus. Serijinis Mercedes CLA 180 bus komplektuojamas su 122 AG benzininiu varikliu. Išvysime ir turbodyzelinius 109-170 AG modelius. O galingiausia AMG versija su visais varančiaisiais ratais turės net 350 AG motorą.

Pirmieji modeliai pasirodys šių metų pabaigoje – jie bus gaminami naujojoje Vengrijos Kečkemėto miesto gamykloje. Ji darbą pradėjo tik šių metų kovo mėn. pabaigoje ir čia surenkami naujausi A ir B klasės Mercedes. Gamybos perkėlimas į Vengriją padėjo sumažinti ir kaštus – planuojama, kad naujasis prestižinis sedanas-kupė kainuos maždaug nuo 96 600 litų.