· 9 proc. mažesnės degalų sąnaudos ir mažesnė tarša
· „Movano“ su nauja informacine – pramogine sistema
Riuselsheimas. „Movano“ – vienas sėkmingiausių „Opel“ universalių komercinių lengvųjų automobilių, dabar dar taupesnis, saugesnis ir patogesnis dėl variklio patobulinimų bei naujos informacinės pramoginės – sistemos.
Dauguma komercinių automobilių klientų, kurie didžiąją darbo dienos dalį praleidžia automobilyje, dabar galės turėti daugiau naudos, nes „Movano“ turi geresnę įrangą, kuri funkcionuoja lyg mobilusis biuras. Degalų sąnaudos dar mažesnės, o tai yra labai svarbu klientams, turintiems nuosavą verslą, kurių prioritetas yra kuo mažesnės veiklos sąnaudos.
„Movano“ siūlomas su įvairiomis kėbulo versijomis, todėl atitinka labai įvairius net ir specifinius klientų poreikius. „Movano” gamą sudaro krovininis furgonas (galimos keturių skirtingų ilgių ir trijų stogo aukščių versijos) bei furgonas su dviguba kabina, važiuoklė bei važiuoklė su dviguba kabina. Taip pat siūlomos ir kitos įvairios gamyklinės versijos: savivarčio, bortinės mašinos, su anstatu (pavyzdžiui, izoterminiu) ar keleivinės, dėl ko „Movano“ tinka įvairiems poreikiams.
Nemažai patobulinimų atlikta ir 2,3 l turbodyzeliniuose 74 kW/100 AG bei 92 kW/125 AG „Movano“ varikliuose, kurie komplektuojami su 6 laipsnių mechanine transmisija.
Taip pat patobulinti tepalų bei vairo siurbliukai, pavarų dėžės tepalų ir elektros kontrolės sistemos. Visa tai kartu su mažo pasipriešinimo riedėjimui padangomis leido dar sumažinti degalų sąnaudas, nepaisant koks yra variklis bei kėbulo versija. Pavyzdžiui, „Movano“ krovininio furgono (5048 mm ilgio, 2496 mm aukščio) su 100 AG arba 125 AG varikliais, priekiniais varomaisiais ratais (FWD), degalų sąnaudos bei anglies dvideginio tarša sumažėjo net 9 proc. ir atitinkamai sudaro 7,8 l/100 km bei 205 g/km. Panašių rezultatų pavyko pasiekti ir keleiviniam „Combi“ su priekiniais varančiaisiais ratais: devynvietis variantas (5048 mm ilgio, 2307 mm aukščio) dabar sunaudoja 7 proc. mažiau degalų ir pasižymi mažesne tarša (190 g/km, 7,2 l/100 km), lyginant su pirmtaku.
Didelis dėmesys skirtas komfortui bei saugai. Nuo šiol visos „Movano“ informacinės-pramoginės sistemos turės „Bluetooth“ ir USB jungtį. Todėl vairuotojai galės saugiai kalbėtis telefonu naudodamiesi laisvų rankų įranga ar per USB jungtį prisijungti ir klausytis mėgstamos muzikos, naudodamiesi savo MP3 grotuvu.
Ši įranga bus standartiniame radijuje bei dvejuose sudėtingesniuose imtuvuose. Dvi radijo imtuvų versijos dabar montuojamas su ekranu, esančiu prietaisų skydelio centre, dėl ko vairuotojas gali lengvai naudotis informacine – pramogine sistema, valdoma rankenėlėmis bei mygtukais. O radijo imtuvų CD15 BT USB ir prabangiausios versijos CD35 BT USB valdymo įranga įmontuota vairaratyje, todėl vairuotojui nuo jo nereikia atitraukti rankų.
Prabangiausia garso sistemos versija taip pat turi saugą ir komfortą didinantį nuotolinį ekraną, todėl vairuotojui nereikia siekti radijo imtuvo, o tai gerai kelių eismo saugumo požiūriu. Be to, papildomai galima užsakyti „TomTom“ SD kortelės navigacinę sistemą.
Visus praėjusius 2011 metus „Movano“ pardavimai sparčiai didėjo. Europos rinka vidutiniškai išaugo apie 70 proc. dėl vis didėjančių paradavimų Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Italijoje, Belgijoje, Olandijoje. Tikimasi kad pardavimai nuosekliai didės ir šiais metais.
„Opel Movano“ klientams siūlo inovatyvias technologijas, nepriekaištingą funkcionalumą bei ekonomiškumą. Kabinos vidus įrengtas naudojant aukštos kokybės bei patvarias medžiagas, vairuotojui užtikrintas puikus matomumas, o savo daiktus jis gali laikyti patogiose daiktadėžėse. Sėdynės gali būti reguliuojamos įvairiomis kryptimis, taip pat reguliuojama vairo kolonėlė, todėl vairuotojas ras sau tinkamą ir patogią sėdėjimo bei vairavimo poziciją.
Renkantis sunkiasvorį furgoną, labai svarbu yra talpa, matmenys, ergonomika bei funkcionalumas. Naujasis „Movano“ yra praktiškas kasdieniame darbe, klientams siūlomas su priekiniais (FWD) ar galiniais varančiais ratais. Versija su priekiniais varomaisiais ratais turi žemesnį įkrovimo slenkstį, o slankiojančios šoninės bei plačiai atsiveriančios galinės durys užtikrins patogų krovinio įkrovimą ar iškrovimą. Mašina su galiniais varomaisiais ratais (RWD) pasižymi puikia trauka žvyrkeliuose, o dvigubi galiniai ratai bei papildomai užsakomas riboto praslydimo diferencialas didina sukibimą su keliu, kas aktualu statybų įmonėms.
Galinės „Movano“ durys atsidaro 180 laipsnių, bet galima papildomai užsakyti ir versiją su 270 laipsnių atsiveriančiomis durimis. Standartiškai montuojamos šoninės slankiojančios durys atveria 1270 mm (1050 mm L1 versijoje) pločio angą, todėl „Euro“ padėklą galima patogiai įkrauti ir iš šono. Maksimalus šoninių durų aukštis yra 1780 mm. Galinių durų plotis yra 1580 mm, o maksimalus aukštis – 1820 mm, maksimalus plotis kaip ratų arkų – 1380 mm, o lygūs kėbulo šonai užtikrina efektyvią erdvę kroviniams.