Jis ir stilingas, ir praktiškas. Naujasis Fiat 500L žavi retro išvaizda, be to, jis gerokai erdvesnis už įprastą Fiat 500 modelį.
Italai pristatė nedidelį, bet praktišką Fiat 500L vienatūrį. Tikėtina, kad Multipla vardo buvo atsisakyta dėl nevykusios pirmtako išvaizdos. Naujas vienatūris dailesnis, o iš priekio atrodo kaip įprastas Fiat 500. Atrodo, italams pavyko suderinti nesuderinamus dalykus – žavingą retro išvaizdą ir praktiškumą. Ar šio vienatūrio pavydės ir kaimynai?
Labai gali būti. Vienatūris, šiek tiek ilgesnis nei keturi metrai, primena nedidelį ir stilingą miesto SUV. Jo žaismingos linijos pakelia nuotaiką, o platūs priekiniai žibintai nejučia priverčia nusišypsoti. Chromuotomis rankenėlėmis padailintos durelės, jas uždarant skleidžia taurų garsą. „Pop“ versijoje automobilio stogas nudažytas kitokia spalva.
500L išvaizda – Fiat Panda ir stilingo SUV mišinys
Ar jis praktiškas? Įsitaisius ant priekinės sėdynės jautiesi lyg namuose. Džiugina dviejų dalių priekinis statramstis – matomumas į šonus puikus. Per platų priekinį stiklą viskas taip pat puikiai matyti. Daugelyje šiuolaikinių mašinų to pasigendame, nors saugumo požiūriu tai itin svarbu.
Sėdintiems ant galinių sėdynių erdvės netrūksta, be to, jos lyg kino teatre įmontuotos aukščiau nei priekinės. Galinės durelės atsidaro plačiai, tad įsėdama be vargo. Deja, nėra galimybės jas pastumti į priekį arba atgal.
Į italų vienatūrio bagažinę tilps maždaug 300 l didesnis krovinys nei į mažojo Volkswagen Polo. Antros eilės sėdynes galima nulenkti dalimis, taip pat pakelti sėdimąsias dalis. Erzina tik nepraktiška ir itin žemai įrengta bagažinės rankenėlė – kiekvieną kartą atidarant ar uždarant bagažinę susitepsite pirštus.