Nors mažasis Opel Mokka bus pristatytas tik spalio mėnesį, „Auto Bild“ žurnalistai turėjo progą išbandyti gamybai parengtą prototipą.
„Jis atvyko tiesiai iš Ispanijos, o prieš tai pabuvojo Švedijos šiaurėje“, – taip apie savo kūdikį Opel Mokka pasakoja šį automobilį kūrusios inžinierių grupės vadovas Raineris Bachenas. „Mes ji kepėme ir šaldėme“, – priduria specialistas. „Kepėme ir šaldėme“ inžinierių kalba reiškia automobilio bandymą ekstremaliomis sąlygomis: šaltyje ir kaitroje, per liūtis ir sausroje, kaip pasitaikys ir realiame gyvenime.
Baltos spalvos Opel Mokka yra tik bandomasis automobilis. Juo inžinieriai atlieka paskutiniuosius testus. Vėliau šis prototipas bus… sunaikintas. O kol jis nepakliuvo po presu, „Auto Bild“ žurnalistai gavo progą jį išmėginti kelyje.
Priekinė ir galinė kėbulo dalis vis dar paslėpta po maskuojančia plėvele, salone styro laidai – tai inžinierių darbinis modelis. Vis dėlto jis beveik nesiskiria nuo to, kuris bus gaminamas serijiniu būdu. Visus keturis varančiuosius ratus suka turbobenzininis 1.4/140 AG variklis. Būtent toks modelis bus pristatytas spalio mėnesį vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje. Vėliau pasirodys 65 kg lengvesnė mašina su tik priekiniais varančiaisiais ratais.
Greitas ir vikrus ties posūkiais Opel Mokka pateisina savo vardą (moka yra kavos rūšis, iš kurios verdama itin stipri espreso kava). Nors ir apautas 18 colių ratlankiais, jis yra gana komfortiškas. Net važiuojant dideliu greičiu variklio beveik nesigirdi, o salone tylu. Elektrinis vairo stiprintuvas suderintas idealiai – inžinieriai pasidarbavo iš peties. Reakcija į vairo pasukimą greita, o 4,28 m ilgio mašinos apsisukimo spindulys ne didesnis nei Opel Astra.