Dvejopo charakterio mažylis

Šis Volkswagen greitas ir, svarbiausia, taupus. Naujasis Polo Blue GT turi technologiją, kuri atjungia du variklio cilindrus.

Greitas kaip sportiškasis GTI, taupus kaip paprastas Polo – toks yra naujasis Volkswagen Polo Blue GT. Modelis turi ypatingą ACT (Active Cylinder Management – liet.k. aktyvus cilindrų valdymas) technologiją, kuri atjungia du variklio cilindrus. Motorui dirbant nedidele apkrova, atjungiami du viduriniai 140 AG TSI turbobenzininio variklio cilindrai (žr. paveikslėlį).

Apsispręsti – važiuoti taupiai, ar greitai, turės vairuotojas. Naujasis Blue GT bus taupus, jei su akceleratoriaus pedalu bus elgiamasi itin švelniai. Motorui dirbant be apkrovos elektronika atjungs du variklio cilindrus, o vidutinės degalų sąnaudos sieks vos 4,6 l/100 km. Puikus pasirinkimas ieškantiems taupaus automobilio!

Tačiau stipriau nuspaudus akceleratoriaus pedalą ar apsukoms pasiekus 4000 aps./min., pradės veikti visi keturi cilindrai. Prabudę jie pateisins 140 „arklių“ GT automobilio vardą – Polo sparčiai ir galingai greitės (maksimalus 250 Nm sukimo momentas pasiekiamas 1500–3500 aps./min. diapazone), o 100 km/h pasieks vos per 7,9 sekundės.

Sistema veikia sklandžiai

Pajusti, kada sistema išjungia ir po to vėl įjungia du variklio cilindrus, beveik neįmanoma. Variklis visais apsukų diapazonais veikia tyliai ir sklandžiai. Kai dirba tik du cilindrai, garsas lieka beveik toks pat ir nesijaučia jokios vibracijos. Apie tai, kad darbuojasi tik du Blue GT variklio cilindrai, galima suprasti tik pažvelgus į prietaisų skydelyje esantį informacinį ekraną.

Polo Blue GT yra funkcionalus ir praktiškas penkiaduris miesto automobilis. Už papildomą kainą galima užsakyti dviejų sankabų septynių laipsnių DSG pavarų dėžę. Šis modelis, kitaip nei įprastas Polo modelis, turi standesnę pakabą. Jis siūlomas su 17 colių ratlankiais, tad šiek tiek nukenčia važiavimo komfortas, tačiau kelyje jis elgiasi tiksliau ir stabiliau.