Septynvietis hibridas

„Toyota“ koncernas Europoje pristatė Prius Plus modelį. Tai pirmasis Senajame žemyne parduodamas septynių vietų hibridinis japonų automobilis.

Gaila, bet dvi trečios eilės 4,6 m ilgio hibridinio modelio sėdynės tinka nebent vaikams arba ant jų trumpam galės įsitaisyti klaustrofobijos nekamuojami ir gana vikrūs bei liauni suaugusieji. Didžiausias Prius Plus privalumas – užlenkus antros ir trečios eilės sėdynes net 1785 litrų talpos bagažinė.

Pasiekti tokį puikų rezultatą pavyko ličio jonų akumuliatorius (jie sveria vos 34 kg, o tai 8 kg mažiau, nei Prius hečbeko bagažinėje montuojami nikelio metalų hidridų akumuliatoriai) sumontavus centrinėje konsolėje tarp priekinių sėdynių. Atrodytų, ko daugiau trūksta šiuolaikiškai mąstančiai šeimai, besidairančiai hibridinio ir erdvaus automobilio. Vis dėlto kai ko jie gali pasigesti…

Greičiausiai… originalesnės išvaizdos. Iš tiesų, per tiek metų spėjome priprasti prie gana originalaus Prius eksterjero. Pleišto formos automobilis su neįprastai aukšta galine dalimi (juk čia montuojami akumuliatoriai) tapo neatsiejama hibridinio modelio su aerodinaminiu kėbulu įvaizdžio dalis. Septynvietis Prius Plus iš galo primena įprastą automobilį universalo kėbulu ir tik iš priekio galima atpažinti hibridinių mašinų pionierių. Jis praktiškas, taupus ir… gana nuobodus. Gaila, bet talpaus ir taupaus automobilio besidairantiems pirkėjams su šiuo niuansu teks susitaikyti.