Ispaniškiems Seat automobiliams kompaktinių mašinų segmente sekasi nekaip. Gamintojas žada, kad naujasis Seat Leon bus kur kas populiaresnis. Be to, jis pagamintas naudojant tą pačią platformą kaip ir naujos kartos Volkswagen Golf, kuris pasirodys tik rudenį.
Ilgus metus ispanai tvirtino, kad jų automobilis itin emocionalus. Deja, išskyrus kilmės šalį – Ispaniją, kitur ši mašina dideliu populiarumu pasigirti negalėjo. Net nepaisant to, kad jame sumontuotos laiko patikrintos Volkswagen technologijos.
Ir štai gamintojas pristatė naujos kartos Seat Leon. Oficialiai dienos šviesą jis išvys Paryžiaus automobilių parodoje rugsėjo mėnesio pabaigoje. Koks dailus šis karštas ispanas! Viliojančias ir aptakias pirmtako kėbulo linijas pakeitė kur kas griežtesnės formos. Žvelgiant į šį naująjį automobilį, beveik negali abejoti – kompaktinių automobilių klasėje kyla nauja žvaigždė!
Iki šiol griežtos ir taisyklingos formos visada buvo dvynio iš Vokietijos – Golf automobilio skiriamasis ženklas! Ar ispanai sumąstė paerzinti vokiečius? Atkreipkite dėmesį į išskirtinius žibintus su LED dienos šviesomis. Jie švyti lyg technodizaino žibintai Audi automobiliuose. Ar tai sutapimas? Ne, tai tikslas!
Tačiau ispanai nebūtų romantikai, jei jų dizaineriai nesukurtų išskirtinių detalių. Pažvelkite atidžiau į šį Martorello mieste netoli Barselonos gimusį modelį. Jis primena ir italų Alfa Romeo. Ankstesniam „Seat“ dizaineriui Valteriui da Silvai anksčiau teko darbuotis „Alfa Romeo“ dirbtuvėse, o štai dabartinis vyriausiasis dizaineris Alejandro Mesonero su italais neturi nieko bendro, tačiau jis daug mokėsi ir žinias pritaikė praktikoje. Itališkas mašinas primena išraiškingas ir itin elegantiškas galinis statramstis su efektingai užsilenkusia langų linija. Tiesa, galinės durelės neturi paslėptų rankenėlių – jas pakeitė įprastos. Galinio lango apatinė dalis ties viduriu smailėja. Šis sprendimas itin primena efektingą ir nuostabią Alfa Romeo Brera.