Ketvirtas bandymas


Japonų Honda gamintojas atskleidė kaip atrodys ketvirtosios kartos Europai skirtas kompaktinis SUV Honda CR-V

Pasaulinė pirmosios kartos Honda CR-V premjera įvyko 1995 metais Tokijo automobilių parodoje. Tai vienas miesto visureigių pradininkas. Nuo gamybos pradžios pasaulyje buvo parduota daugiau kaip 5 milijonai šių kompaktinių Honda SUV. Europoje šiuo modeliu pradėta prekiauti 1997 metais, o nuo 1998 m. pradėta gamyba Svidone, Jungtinėje Karalystėje. Prekyba ketvirtosios kartos CR-V modeliu Senajame žemyne bus pradėta lapkričio mėnesį.
Už pirmtaką šis automobilis gerokai šiuolaikiškesnis. Jame sumontuoti nauji priekiniai ir galiniai žibintai su LED šviesomis. Naujo automobilio kėbulas turi mažesnį aerodinaminį pasipriešinimą. Nors už ankstesnįjį CR-V jis yra 5 mm trumpesnis (ilgis 4,57 m), 30 mm žemesnis (aukštis 1,65), tačiau siūlo daug erdvės keleiviams ir bagažui. Gale sėdintiems keleiviams atsirado daugiau erdvės ir virš galvų – ant sėdynės jie įsitaisys 38 mm žemiau nei pirmtake.
Puiki galinių sėdynių „Easy Fold-Down“ sistema – jas galima užlenkti vienu rankos judesiu. Iš salono ar bagažinės užlenkus galines sėdynes, bagažinės dugnas bus beveik lygus. Bagažinėje tilps 589 litrai krovinių (65 l daugiau nei pirmtake), nulenkus galines sėdynes – visi 1669 l (137 l daugiau). Tai gerokai daugiau nei telpą į vieno pagrindinių konkurentų iš Vokietijos Volkswagen Tiguan krovinių skyrių. Čia pavyks sutalpinti tik 470–1510 litrų bagažo.