Nauja „Opel Astra“ gama: daugiau įvairumo, variklių ir aukšto lygio įrangos

Atnaujinti „Opel Astra” modeliai pasirengę startui. Naujas sedano variantas, modernūs ir galingi varikliai, naujos pagalbinės sistemos, dar labiau sportiškas dizainas, taip dabar atrodo „Opel“ atnaujinta, sėkminga, jau bestseleriu tapusi „Astra“ modelių gama.

Aštresnės išorės ir vidaus dizaino formos pabrėžia kompaktinės klasės modelių sportinę išvaizdą ir technines charakteristikas. Naujas sedanas, penkių durų variantas, universalas „Sports Tourer“, trijų durų GTC kupė bei itin galinga OPC versija pilnai suformavo „Astra“ gamą.

Kompaktiškų automobilių segmente Vokietijos inžinieriai siūlo aukšto lygio variklius,  kurie dabar bei per ateinančius šešis mėnesius dar labiau praplės ir įvairiapusę „Astrą“ transmisijų pasiūlą.

Naujasis „Astra OPC“, kurį jau galima užsakyti su turbininiu 2,0 l benzininiu varikliu, turinčiu tiesioginio degalų įpurškimo sistemą, prie vairo žada daug emocijų.

„Astra OPC“ su 206 kW/280 AG varikliu, 400 Nm maksimaliu sukamuoju momentu, yra ne tik galingiausia „Astra“. Jos sukamasis momentas – 200 Nm litrui – yra didžiausias kompaktiškų automobilių klasėje. Be to, tai yra pati greičiausia „Astra“: maksimalus šios kupė greitis yra 250 km/h, 100 km/h greitį išvysto vos per 6,0 sekundes.

Galingiausią dyzelinę „Astra“ versiją galima bus užsakinėti nuo šių metų rudens: naujas 2,0 l „BiTurbo CDTI“, 143 kW/195 AG, įspūdingu 400 Nm sukamuoju momentu variantas, jau žinoma iš „Insignia“ gamos. Tačiau pirmą kartą inovatyvi „BiTurbo“ variklių technologija su dviguba variklio aušinimo sistema bus naudojama „Astra“ modeliuose.

Penkiadurių „Astra“, universalų „Sports Tourer“ ir kupė GTC agregatų dvi turbinos, kurios veikia kartu, leidžia minėtiems automobiliams pasižymėti puikiomis eksploatacinėmis savybėmis bei mažomis degalų sąnaudomis. Tokie skirtingų kėbulų variantai leidžia pasirinkti aukšto techninio lygio dyzelines versijas, kurioms nėra analogų kompaktinių modelių segmente.

„Opel“ taip pat praneša apie jau naudojamo benzininio 1,4 l, 103 kW/140 AG variklio su turbokompresoriumi patobulinimą. Dabar šis agregatas turi momentinio sukamojo momento padidėjimo sistemą (angliškai „Overboost“), kuri papildomai, laikinai leidžia padidinti variklio sukamąjį momentą 10 procentų – nuo 200 Nm iki 220 Nm. Tai labai pravartu lenkimo metu.

Visa gama –  nuo „ecoFLEX“, kurio tarša tik 99 g/km iki galingųjų OPC versijų

„Astra“ gama pavaros atžvilgiu gali patenkinti ir neeilinius klientų pageidavimus – nuo ekonomiškiausio 1,7 l, CDTI „Ecoflex“ (jo galia 81 kW/110 AG arba 96 kW/130 AG), anglies dvideginio tarša – tik 99 g/km (vidutinės degalų sąnaudos – 3,7 l/100 km) iki galingiausio 195 AG „BiTurbo CDTI“ turbodyzelio bei galingiausios per visą „Astra“ istorija „Astra OPC“ versijos su 280 AG agregatu.

Turint omenyje, kad 2012 m. pradžioje buvo pristatytas 1,4 l  (103 kW/140 AG) variklis su turbina, varomas suskystintomis dujomis, „Astra“ gamos pavaros pasiūlymai yra vieni įvairiausių kompaktinių mašinų segmente. Be to, kitų metų pradžioje gama bus papildyta nauju turbininiu 1,6 l, SIDI („Spark Ignition Direct Injection“ – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) ECOTEC benzininiu varikliu, kuris yra ne tik labai efektyvus, bet ir gerai valdomas važiuojant net ir maksimaliomis 200 AG galiomis.

Naujos pagalbinės sistemos padidino inovatyvių technologijų pasiūlą

Naujos vairuotojams skirtos pagalbinės sistemos, dar viena sritis, kuri padeda pakelti techninius standartus į aukštesnį lygį.  Dabar daug naujos, aukščiausio lygio įrangos, kuri debiutavo „Insignia“ ir „Zafira Tourer“ modeliuose bus galima užsakyti ir „Astra“ gamos modeliams, taip didinant keliaujančių saugą ir patogumą.

Tai yra antros kartos „Opel Eye“ su priekinio vaizdo kamera, eismo ženklų atpažinimo sistema („Traffic Sign Recognition“ TSA II), išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo („Lane Departure Warning“ LDW), atstumo iki priešais važiuojančio automobilio matavimo (FDI) ir įspėjimo apie galimą susidūrimą su juo (FCA) sistemos. Šios sistemos leidžia įspėti vairuotoją ir padėti išvengti kritinių atvejų, pavyzdžiui, kai vairuotojas yra išsiblaškęs ar praradęs susikaupimą. Kitos sistemos, kaip galinė vaizdo kamera ir moderni automobilio statymo įranga, kuri identifikuoja erdvę ir padeda statyti mašiną, šoninių kliūčių, kurių nepastebi vairuotojas įspėjimo sistema (side blind spot alert), taip pat vairuotojui važiavimą palengvina radaro pagalba veikianti adaptyvinė pasirinkto greičio sistema (ACC) su automatinio stabdymo, vengiant susidūrimo, įranga (CIB), kuri veikia automobiliui važiuojant 50 km/h – 180 km/h greičio intervale. ACC padeda išlaikyti pasirinktą greitį, automatiškai keisti jį – didinti ar mažinti, kad būtų išlaikytas saugus atstumas iki priešais važiuojančio automobilio.

Naujos sistemos papildo „Astra“ versijoms siūlomos inovatyvios įrangos sąrašą, kai kurios jų yra unikalios kompaktinių automobilių segmente, o kai kurios yra retai galimos konkurentų gaminiuose. Tarp jų yra naujosios kartos adaptyvinė žibintų sistema „AFL+“ su „Bi-Xenon“ priekiniais žibintais, turinčiais prisitaikymo važiavimo posūkyje, užmiesčio, miesto keliuose ir gatvėse, ilgųjų šviesų žibintų su automatiniu išjungimų funkcijas bei prisitaikančia net prie oro sąlygų.

„FlexRide” važiuoklė geriausiam valdymui ir važiavimui bei „HiPerStrut” pakaba visose „Astra“ GTC ir OPC modeliuose

Klientai, itin dinamiškomis važiavimo savybėmis pasižyminčiame „Astra” modelyje, dar gali užsisakyti išmanią mechatroninę „FlexRide” sistemą, kuri automatiškai pritaiko važiuoklę prie važiavimo sąlygų bei leidžia rinktis iš trijų skirtingų režimų: subalansuoto „Standard”, komfortiško „Tour” ir aktyvesnio „Sports”.

Dar sportiškesniam važiavimui ir valdymui „Astra“ GTC ir OPC modeliuose  yra montuojama priekinių ratų pakaba „HiPerStrust“ (High Performance Struts). „HiPerStrust“ pakaba pagerina sukibimą su kelio danga, geriau įveikia posūkį, sumažina sukimo momentą bei palengvina „Astra“ vairavimą.

Didesniam komfortui užtikrinti ergonominės sėdynės yra galimos visuose „Astra“ modeliuose. Gydytojų asociacijos AGR („Aktion Gesunder Rücken e.V.”) sertifikuotos sėdynės yra patogios vairuotojui ir priekiniam keleiviui.

„Flex-Fix” dviračių laikiklių sistema, siūloma tik „Opel“, yra integruota galiniame buferyje, o nenaudojant jame pasislepia lyg stalčius. Naujos kartos dviračių gabenimo įranga „Astra Sports Tourer“ versijoje leidžia iškarto vežti net ir 4 dviračius. Tad penkiadurė versija gali vežti dviem dviračiais daugiau.

Panoraminis priekinis langas, išrastas ir užpatentuotas „Opel“, tęsiasi iki automobilio stogo vidurio, tokiu būdu „Astra GTC“ ir  OPC versijų vairuotojams bei keleiviams suteikia išskirtinį vaizdą, erdvę ir važiavimo emocijas. Lyginant su kitais stiklinių stogų konstrukciniais sprendimais, šiame nėra skersinių, kurie mažintų matomumą.

Naujas „Astra“ dizainas – dar daugiau sportiškumo ir modernių akcentų

Penkių durų „Astra“ ir „Sports Tourer“ turi naują išvaizdą, kuri dabar sportiškesnė ir modernesnė nei lig šiol. Atnaujintas ir keturių durų „Astra“ sedanas. „Opel“ dizainerių komanda daugiau dėmesio skyrė priekio atnaujinimui – pažemintos ir daug išraiškingesnės tapo variklio grotelės, kurių dizainas panašus į ką tik debiutavusios „Astra“ GTC – čia jos griežtesnės ir tikslesnės. Penkių durų versijoje, universalo „Sports Tourer“ bei keturių durų sedano viršutinė grotelių dalis buvo pabrėžta sparno formos chromuota juosta su  trimačio vaizdo efektu. Chromo juostos centrinė dalis vizualiai susilieja su variklio grotelėmis. Sportiškumo suteikiantys juodi žibintų apvadai įeina į pirminę „Essentia“ ir „Enjoy“ apdailos komplektacijas. LED tipo dienos šviesos dabar bus galimos su halogeniniais žibintais kaip standartinė įranga. Penkių durų „Astra“ gale, numerio tvirtinimo vieta turi kitas formas. Dabar jis vizualiai didesnis. Penkiadurėje „Astra“ ir „Sports Tourer“ kitos formos chromo juostos ant galinio buferio tvirtinamos kiek žemiau automobilio numerio, kas taip pat vizualiai platina automobilį

Galingi „BiTurbo“ penkių durų „Astra“, „Sports Tourer” ir GTC dyzeliniai variantai dabar turi sportiškesnį ir griežtesnį išorės dizainą, kuris priklausomai nuo modelio truputį skiriasi. „Astra BiTurbo” versijų (GTC, „Sports Tourer” ir penkių durų) kėbulų priekinė dalis pabrėžia jų galią ir atrodo kiek agresyvesnė. Variklio grotelių viršutinė dalis turi panašias formas kaip ir „Astra“ GTC, tačiau visa priekinė dalis yra kėbulo spalvos. Penkių durų „BiTurbo“ sedanas ir „Sports Toures“ taip pat turi naujos sparno formos juostą einančią skersai priekinių grotelių. Apatiniai ortakiai įgavo sportiškesnių formų: vieta, kur centrinės grotelės susilieja su išorinėm, įgavo itin griežtą, ryklio peleko formą, todėl automobilis atrodo daug agresyviau lyginant su ankstesnėmis „Astra“ versijomis. Penkių durų ir „Sports Tourer BiTurbo“ versijų šoniniai langai turi chromo apvadus, tačiau GTC „BiTurbo“ apatinės šoninių langų juostos yra juodos. Gale esantys dveji dujų išmetimo sistemos vamzdžiai ir daug išraiškingesnis galinis buferis, suteikia automobiliui „raumeningą“ išvaizdą.

Penkių durų „Astra”, „Sports Tourer” ir keturių durų sedano salonas taip pat įrengtas sportiškiau, gyvybingiau bei įvairiau naudojant naujas medžiagas, spalvas, dekoro detales ir blizgius dažus. „BiTurbo“ modeliuose, sėdynės dengtos „JetBlack“ spalvų audiniais ar oda, o jų kraštai apsiūtos „Magic Red“ spalvos medžiaga. Raudonos „Magic Red“ spalvos siūlais dygsniuotos sėdynės, durų apmušalai, pavarų perjungimo svirties antgalis sukuria sportišką vidaus atmosferą. Oda apsiūtas naujas vairas su plokščia apačia bei kojų kilimėliai su raudonais apvadais – tai dar keletas „BiTurbo“ vidaus interjero elementų, pabrėžiančių sportiškumą.

„Astra” klientai galės rinktis ir naujo dizaino ratlankius. Nauji 17 colių  dydžio ratlankiai „Sport“ komplektacijoje bus montuojami standartiškai. 18 ir 19 colių dydžio ratlankius bus galima pasirinkti papildomai kartu su 5 dvigubų stipinų dizainu. „Astra“ modeliuose debiutuos modernūs ratlankiai turintys ir daug stipinų.

„Astra” tęsia kompaktiškų „Opel” automobilių sėkmės istoriją

„Opel” atnaujindami „Astra” modelių gamą užsitikrina dar daugiau pripažinimo šiam kompaktiškos klasės bestseleriui, kuris jau yra pelnęs nemažai apdovanojimų, tarp kurių yra ir prestižinis Vokietijos „Auksinis Vairas 2009” trofėjus, o visai neseniai DEKRA naudotų automobilių ataskaitoje buvo įvertintas kaip mažiausiai  gedimų turintis automobilis.

Nauji „Astra” modeliai, kuriuos galima užsisakyti  jau nuo birželio, yra vieni reikšmingiausių „Opel” produktų grupėje. Daugiau nei trečdalis visų parduodamų „Opel“ automobilių yra „Astra“. Tiek jų parduota dėl sėkmingų penkių durų „Astra“, debiutavusių 2009 metais, vėliau pasirodžiusių „Sports Tourer” ir trijų durų GTC kupė (2011 m.) versijų. Tokie rezultatai rodo, kad Europoje „Astra“ yra trečioje vietoje pagal pardavimus kompaktiškų automobilių segmente (Vokietijoje antroje), kuris yra didžiausia Europoje ir sudaro apie ketvirtadalį visos automobilių rinkos.

Naujos penkiadurės 1,4 l benzininės 64 kW/87 AG „Opel Astra” su „Essentia“ komplektacija kaina prasidės nuo 51 tūkst. litų (14 890 eurų) (rekomenduojama kaina prekybos atstovybėse Baltijos šalyse su mokesčiais). Naujas keturių durų 1,4 l benzininis 74 kW/100 AG „Astra” sedanas kainuos nuo 63 tūkst. litų (18 270 eurų).