Prancūzijoje liepos mėnesį Peugeot pasiekė gerų pardavimo rezultatų


Liepos mėnesį Prancūzijoje Peugeot tapo lengvųjų automobilių rinkos lydere, o naujasis Peugeot 208 užėmė 4,78 % rinkos dalį ir 2-ąją vietą rinkoje bei 1-ąją vietą tarp privačių pirkėjų.

Komercinių automobilių rinkoje Peugeot užima antrąją vietą.

Peugeot siūlo 4 modelių hibridinių ir elektrinių automobilių asortimentą, sulaukusį ypatingos valstybės finansinės paramos; tai 3008 HYbrid4, 508 RXH, naujasis 508-asis HYbrid4 sedanas ir 100 % elektrinis automobilis Peugeot iOn.

Liepos pabaigoje Peugeot markės lengvųjų ir komercinių automobilių rinkos dalis buvo 16,33 %. Šiais metais išleidusi 3008 Hybrid4, naująjį 107-ąjį, naująjį Partner Tepee, 208-ąjį, 508 RXH, 4008-ąjį ir 508 HYbrid4 modelius, Peugeot užėmė pirmąją vietą lengvųjų automobilių rinkoje.
Komercinių automobilių rinką papildžiusi naujais Expert ir Partner automobiliais, pagausinusiais šių automobilių asortimentą šalia automobilių Bipper ir Boxer, markė liepos mėnesį užėmė 2-ąją vietą.

Peugeot 508, išleistas 2011 m. vasarį, yra savo klasės lyderis jau daugiau nei 10 mėnesių su nuolat augančia rinkos dalimi. Liepos mėnesį šio modelio rinkos dalis siekė 1,6 %, o bendra – 1,4 %, jis yra toli aplenkęs savo konkurentus ir iškėlęs Peugeot markę į M2 klasės lyderius.

Hibridinė technologija 2012 metais sustiprino automobilių pasiūlą 2 modeliais. Po padidinto pravažumo universaliojo 508 RXH modelio šią išskirtinę technologiją – visiškai hibridinę dyzelinę sistemą – įgijo ir sedanas 508 HYbrid4. Abiem šiems modeliams yra skiriama valstybės 4 000 eurų parama pagal dekrete numatytas salygas. Peugeot šią paramą padvigubino ir teikia iki 4000 eurų nuolaidas visiems HYbrid4 technologiją naudojantiems automobiliams.