Mažas BMW, didelis malonumas

Su 320 arklio galiomis po variklio dangčiu mažasis BMW M135i yra idealus partneris lenktynių trasoje.

Bavariškų BMW M automobilių šeima pagausėjo. Nuo šiol pigiausias M modelis (nereikėtų painioti su „M Sport“ paketu – mašinos su šia opcija nuo įprastų skiriasi tik sportiškiau suderinta pakaba ir kitokia apdaila) bus BMW M135i su 320 AG šešių cilindrų varikliu. Jis gerokai pigesnis nei BMW M5, M3 ir net 1 serijos BMW M kupė, kurio kaina Lietuvoje – nuo 181 220 litų. Trejų durelių BMW M135i kainuoja nuo 147 130, penkerių – nuo 149 760 litų.

Atpažinti galingiausią naujos kartos 1 serijos BMW nėra lengva. Net jo salonas nuo „civilinio“ hečbeko skiriasi tik sportiškesnėmis sėdynėmis, aliuminine apdaila ir tradiciniais M logotipais. Didžiausias pranašumas slypi po variklio dangčiu. Čia sumontuotas vienintelis naujai 1 serijos BMW kartai siūlomas šešių cilindrų variklis. Tai įspūdingas 3.0/320 AG ir net 450 Nm „Twinpower“ turbomotras. Su šiuo varikliu mažasis BMW į priekį šauna lyg raketa. Automobilis nesulėtina pagreičio net ir pasiekęs 200 km/h greitį. Automatinė aštuonių pavarų greičių dėžė žaibiškai perjungia pavaras, o pirmąjį 100 km/h „pirmukas“ pasiekia vos per 4,9 sekundės. Bavarų technikos šedevras toks greitas, kad inžinieriams maksimalų greitį teko apriboti ties 250 km/h.