„Renault Classic” pristato savo tinklalapį

Pradėjo veikti naujas „Renault Classic” skirtas tinklapis (www.renaultclassic.com).

Naujasis tinklalapis skirtas suteikti informaciją besidomintiems klasikiniais „Renault” automobiliais ir sustiprinti kompanijos ryšius su „Renault” ir „Alpine” gerbėjų klubais.

Naujajame tinklalapyje bus galima rasti vertingos informacijos apie „Renault Classic”, aktualiausias naujienas ir žinias apie artėjančius renginius.

Tinklapyje klubai galės platinti naujienas, informaciją apie savo veiklą bei renginių kalendorių.

Pasaulyje yra keli šimtai „Renault” klubų, todėl ruošiant „Renault Classic” (www.renaultclassic.com) tinklalapį vienas iš pagrindinių tikslų buvo suburti juos į vieną vietą ir sukurti erdvę įvairiems klubų poreikiams. Šis naujas įrankis leis klubams, kolekcionieriams ir „Renault” bei „Alpine” entuziastams bendrauti tarpusavyje, rasti daugybę naudingos informacijos ne tik apie „Renault Classic”, bet ir apie „Renault” ir „Alpine” fanų bendruomenes.

Puslapyje taip pat bus galima rasti „Renault Classic” prezentaciją, renginių, kuriuose planuojama dalyvauti, kalendorių ir „Renault” automobilių kolekcijos pristatymą.

Klubai turės galimybę užsiregistruoti ir talpinti savo naujienas, nuotraukas ir informaciją apie renginius.

Kita tinklalapio dalis skirta atsisisiunčiamiems dokumentams, pavyzdžiui, autentiškumą patvirtinantiems dokumentams ar specialių renginių dalyvių anketoms.

Puslapis taip pat turės savo „Facebook” paskyrą (http://www.facebook.com/renaultclassic) ir leis prisijungti prie „Renault Classic” kanalo „YouTube” tinkle.

Trumpai apie „RENAULT CLASSIC“

Renault” kolekcijoje yra daugiau nei 740 automobilių, tūkstančiai puslapių archyvinės medžiagos ir informacijos apie renginius, 3200 miniatiūrinių modelių ir žaislų, 1900 plakatų, kitų daiktų ir maždaug 270 penktadalio tikrų automobilių dydžio butaforinių modelių.

Ši kolekcija yra laikoma, saugoma ir naudojama „Renault Classic”, dažnai skolinančios automobilius parodoms, istoriniams automobilių sporto renginiams, žurnalams ir televizijos laidoms bei kitiems svarbiausiems Europos klasikinių automobilių renginiams, tokiems kaip World Series by Renault”, „Le Mans Classic”, „Goodwood Festival of Speed”. 2011 metais 200 „Renault Classic” renginių metu daugiau nei penki milijonai žmonių turėjo galimybę iš arti apžiūrėti „Renault” kolekcijos automobilius.

Renault Classic” taip pat bendradarbiauja su:

Klubais ir kolekcionieriais, organizuodama ar dalyvaudama istorinių automobilių renginiuose (pavyzdžiui, „Rétromobile”, „Epoqu„Auto”, „Autobrocante de Lohéac„), remdama klubų renginius, suteikdama galimybę rinktinius renginius pamatyti ypatingomis kainomis („Le Mans Classic”) bei nuolatine komunikacija apie renginius, kuriuose pati dalyvauja.

Renault” prekybos tinklu, suteikdama automobilius iš kolekcijos specialiems atstovybių renginiams bei naujų produktų pristatymams visoje šalyje.

Žiniasklaida, istorikais ir rašytojais, leisdama naudotis dokumentais atliekant specifinius tyrimus, suteikdama galimybę naudotis automobiliais fotosesijų ar filmavimo metu ir net organizuojant renginius, kurių metu svečiai turi galimybę išbandyti konkrečius modelius.

Keletas įdomių skaičių:

  • Daugiau nei 200 specialių renginių kiekvienais metais.

  • Daugiau nei 500 eksponuojamų automobilių kasmet.

  • Daugiau nei 5 mln. žmonių turi galimybę pasigrožėti „Renault Classic” automobiliais.

  • Daugiau nei 2550 registruotų kolekcininkų ir 305 klubų.