Tai tikrai kietas riešutėlis: karštai atrodantis ir net 235 AG išspaudžiantis Alfa Romeo Giulietta QV.
Italai giliai širdyje yra tikri romantikai. Na, ar galite įsivaizduoti, kad kuris nors kitas gamintojas savo automobilį pavadintų Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde? Skamba taip muzikaliai ir visiškai kitaip, nei, pavyzdžiui, Volkswagen Golf GTI, ar ne taip?
Ne tik pavadinimu, bet ir kitkuo Alfa Romeo Giulietta QV yra visiška priešingybė VW Golf GTI. Jei Golf išsiskiria griežtomis ir aiškiomis linijomis, Alfa Romeo spinduliuoja galybe linkių, kampų ir briaunų. Šis automobilis itin dailus, jei nudažytas ryškiai raudona spalva kaip šis. Šios spalvos pavadinimas skamba taip pat labai nepaprastai: „Rosso 8C Competizione“. Tiesa, už ją Alfa Romeo gamintojas prašo papildomus 8600 litų.
Palyginti su įprastu Giulietta modeliu, Quadrifoglio Verde turi 15 mm žemesnę prošvaisą, „Brembo“ stabdžius, ypatingo dizaino ratlankius, matinio metalo spalva dažytus išorinių veidrodėlių korpusus ir išskirtinę aerodinaminę apdailą.
Viduje vairuotojui ir priekiniam keleiviui sumontuotos sportiškos sėdynės, gale kaip ir įprastame modelyje, gana ankšta. Keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo variklis su turbina ir vožtuvų fazių reguliavimu iš 1,8 l darbinio tūrio „išspaudžia“ 235 AG, pasiekus 5500 aps./min.
Su šiuo motoru iki 100 km/h Alfa Romeo įsibėgėja per 6,8 s ir pasiekia maksimalų 242 km/h greitį. Skamba įtikinamai! Tačiau subjektyviai vertinant, Volkswagen Golf GTI ir Ford Focus ST įsibėgėja šiek tiek žvaliau.